God fortsattning fran England! har atit massor med onyttigheter, gatt upp flera kilo sakert! men tagit det mycket lignt och faktiskt haft farre sammandragningar. Bebisen ar helt VILD nu pa kvallarna och magen ser verkligen komisk ut nr den sticker ut ett kna, en armbage aller vad det nu kan vara!
Jobbigt med din pappa Bianca, skont att han verkar ma bra iallafall! Inte precis vad man vill ska handa over jul!
Borjar kanna mig ratt stor nu (vecka 32) men har fortfarande inga problem att sova. Dromde att vi fick en underbart sot flicka med massor med morkt har (vi ar bada blonda!!)... I
borjan av graviditeten var jag saker pa att det var en pojke, men nu tror jag pa flicka. Borjar langta mer och mer efter att ha bebisen har, fast ar ratt skraj ocksa...
PippiL8; har ocksa funderat pa fleeceoverall och jag tror nog att det kan behovas. Vi velade mellan gra/rod och gra/bla buggaboo och det blev gra/bla till slut! den har levererats till USA nu, och kommer till sverige den 7 januari, ska bli skoj att satta ihop den!
Gott slut onskas alla i traden och ett lyckligt 2007!