God morgon!
Majlinsa: grattis till hp! I wish....(lite avunds *ler*)
Cirpen: En av mina kompisar gjorde en gipsavgjutning av sin stora mage i 8:e månaden. När gipset stelnat och skulle av, så ylade hon till då en del av gipset stelnat i könshåret. Inte så skönt, berättade hon skrattande för mig. Kan tillägga att de förstås pillade bort alla hårstrån innan de ställde fram magavgjutningen i sitt sovrum. *skratt*
Jag har inte märkligare drömmar än vanligt, inget om förlossning men jag hade nyligen en dröm om att jag hade en lite bebis (det har inte hänt förr någonsin). Det var jättemysigt!
Den första och största "boa-vågen" har passerat hemma hos oss (tror jag), skönt att de större sakerna är fixade/på plats. Tvättmaskinen är en fröjd att ha hemma - varför köpte vi inte en tidigare?!! Nästa fokus blir att köpa babysaker som babysitter, bärsele och babykläder, men först ska jag spendera en del av julklappspengarna på lyxiga skönhetsprodukter och lite dyrare mammakläder.
Nu sparkar det i magen *mys* Jag tycker att det är mest rörelser på min högra sida, hur är det för er andra? Sparkas och buffas det överallt i magen?
Ha en fin dag