• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Ginger6

Hej alla! Ja det är roligt med aktivitet i tråden, och jag fikar gärna igen i januari. Tror vi var 9-10 stycken sist (?) på Kaffekoppen. Blir vi lika många nu lär det kännas trångt i källarvalvet . Pippil8 mina sammandragningar kommer och går men har faktiskt varit bättre denna veckan. Jag går o lägger mig i vilorummet på jobbet en halvtimme varje eftermiddag och sen vilar jag när jag kommer hem. Tror att det gör susen. Plus att jag inte oroar mig så mycket för dem nu. Ska bli sååå skönt med jul o vila!! Vi beställde en svart/grå Bugaboo (fantasirikt...) tycker röd är väldigt fin men passar kanske dåligt om det är en liten boy. Man kan köpa en färggrann åkpåse o skötväska till tänker jag. Idag åker jag ner till Götet & jordskreds-bohuslän och hänger hela julen. Hoppas ni alla får en jätteskön jul med era mysiga magar!! kramar Ginger

• Sole

Medusa2001
    NU ringde IKEA och köksbordet kommer om en halvtimme
    Tänkte faktiskt på det med att gräva ner magen, den är ju rätt stor nu (kommer vara i vecka 28/29 när vi åker).

Annars sitter jag och försöker komma igång med min B-uppsats om att undersöka arbetsgivarens ansvar vid rehabilitering av fysisk arbetsskada. Och när blir fysisk sjukdom saklig grund för uppsägning.(pluggar till personalvetare så detta är fördjupning inom arbetsrätten)
    Jobbigt att komma igång över jul *suck*

hoppas ni alla får en jätteskön julhelg utan ont i magen, halsbränna (har fått det av för mkt kola ), sammandragningar, onti ryggen etc

• J79

Hej!
    Roligt att ni alla trots lite krämpor mår bra och att era bebisar verkar må bra. Alla graviditetsbesvär varar inte för evigt som tur är och det viktiga är att vi alla får fina friska barn! Tänk så stolta vi kommer att vara när vi kör runt våra små i våra fina vagnar...

I morgon bär det av upp till norrland för att hälsa på familjen. Jag önskar er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Fika i januari blir trevligt jag hänger gärna med.

• srm

Hej!

Ny i denna grupp, lägger in mig på listan.

• majlinsa

Ha en riktigt god jul alla nu själv skall jag jobba järnet i tre dagarna nu.

• majlinsa

Sambon och jag ska göra en gips avgutning av magen längre fram.. Vi väntar nog till vecka 32+ iafal..
    Är det någon mer som ska?

• Sole

hej hej kikar in en snabbis här!

hoppas allt är bra med er, själv har man ätit julmat till leda

• SanniXx

majlinsa: Jag skulle vilja, men lite svårt att göra på sig själv

= Gravid - BF 12 mars - En flicka (Ida?) =
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3