Lillenlillen- det hade jag inte ens tänkt på, men risken känns väldigt liten med tanke på att vi har 2 veckor kvar och det är få förlossningar som startar med vattenavgång. Men tänk vilken förlossningshitoria man skulle ha sen!
lillie- låter klokt att gå hem tidigare, men det var ny "statistik" om asiatiska kvinnnor!
Sole- jag har lite samma problem med att gå upp på morgonen, men jag tänkte att jag skulle ta en tupplur på eftermiddagen istället.
Pippil8- öppettiden Mollamaia: tis-tors-fre 10-16, ons 10-17, lör 11-15. Tel 4669036
Ska höra med min BM på måndag vad hon tycker om foglossning+simning. Jag tror att det kommer gå bra, jag har mest ont när jag suttit ner ett tag och sen reser mig och börjar gå.
inhandlade amningsBH igår, känns lite galet, men min kompis som precis fött barn sa att det var bra att ha en riktig hemma i början , man lär ju inte vilja sticka ut och prova BH:ar det första man gör när den fötts!
Ahhhhhh, den föds snart!!!!! Min man drömde inatt att jag födde två pyttesmå embryon som vi skulle ta hand om... Och kompisar som jag träffar har börjat säga "ja, nu kanske vi inte hinner ses innan, så lycka till!"