• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

haha rätt åt dig... oss!! tänk positivt, mår man illa så är riskerna för mf mkt mindre än annars... sen kan ju iof allt hända men riskerna är trots allt mindre o med tanke på att du redan har ett mf bakom dig (o första grav är vanligt att den slutar i mf) så är statistiken på din sida iaf

Ring nu gyn o boka tid till ett vul i v8 ser du hjärtat då sjunker riskerna från ca 12% till 5%... o ser du hjärtat i v11 så är det samma låga riskt som i fullgångna 12v

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • MrsMurphy

Ska ta julhelgen till att försöka fatta detta och sen ska jag börja tänka!

Vilken vecka är du i nu?? Har nog slagit dövörat för när det gäller det mesta av eras graviditeter... Generad

• Hannnas

Lättjis... heeeelt ok ... jag är i v7... 6+2

vilken vecka är du i nu då? 4-5 såklart men mer exactly

• MrsMurphy

För sjutton heller! Jag är ju tidigast tidig! Har ju inte ens passerat bim än ju!   Ska kolla hur det blir när jag lägger in!  

• MrsMurphy

Du har gått 26 fulla dagar av 280
      Du är i vecka 4
      Du har gått 3 fulla veckor och 5 fulla dagar (v3+5)
      Du är i 1:a kalendermånaden

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh!!

Mååååånga veckor kvar till v12!

• Hannnas

hihiiiiii vad verkligt det är att se det så

vilket är ditt "magiska datum"... den dag då du behöver mest stött... du vet... min är på lujafton, lämplig dag n o t.... det är då jag går in i v8 o just i v 7+0 är då det hänt två ggr...

• MrsMurphy

Jag tror att jag kommer vara ett nervvrak rakt igenom... Har väl ingen speciell psykvecka eller nåt! Men jag kommer nog vara hysteriskt hispig över symptomer iom att jag var så jäkla dålig men veckan innan mf blev jag bättre om man ser just till illamåendet. Hade alla andra saker kvar fram till mf!

• MrsMurphy

Fy fasiken också! Och inte kan du supa dig full då heller! Men bättre val av dag kunde du nog valt! Jag kommer bli skitledsen på nyårsafton men det är nog mest resultatet av detta året!

• Hannnas

Lättja... nä du har rätt... finns inga tryggheter... jag längtar halvt ihjäl mig till nästa vecka nu när vi förhoppningsvis får se vår snäcka... o sen till v11 DÅ kommer jag slappna av isf o först då kommer jag sluta smyga

• MrsMurphy

Jag tänker bara säga till killens föräldrar och morsan och absolut närmaste vännerna! Ingen mer!

Mamma vill jag prata med och det är en perfekt julklapp...

Killens mamma är bm och jag vill ha hennes mobilnr på snabbval! Lika bra att involvera dessa som varit med nu när vi varit så knäckta. Killens mamma kommer hjula fram om detta går vägen!

Svar på tråden Pladdertråden!