• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Vi kommer få se snäckan på annandagen ska söka min läkare som har bakjour då och bestämma tid på morgonen... kommer då vara i v 7+2 ungefär.... sen ska vi kika i v 10+ nåt oxå men den tiden är ju inte bokad än

Fy fan asså.... jag börjar nästan dra tibax min önskan om illamåendet... mår så sjukt illa nu att jag kräkts sen kl kvart i tre inatt bokstavigen kryyyper på golvet o kvider i fosterställning... tycker faktist lite synd om mig o skäms för att jag faktiskt inte orkar kräkas med ett leende

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • MrsMurphy

För fasen Hanna! Det där gör en galen så gnäll på! Inte riktigt så heroisk ska man väl behöva vara nu va?? Hade jag varit dig så hade jag antagligen suttit här och asbölat nu!  Illamåendet tar verkligen knäcken på en!

• MrsMurphy

Usch, förstår det! Det där är ju det värsta så man blir ju så förkrossad för det tar ju verkligen på kroppen!

Nu bestämmer jag att på den här tråden ska vi inte leka tacksamma hjältar! Självfallet är man hur lycklig som helst men en graviditet är inte att vandra runt på rosa moln.

Jag ser två månaders totalångest och spyende framför mig...

• Hannnas

Håler med fullständigt !!!!

Jag är givetvis tacksam men just nu gör ett ju för faaan OOONT överallt lixom...

Vill inte att du ska ha ångest resterande 2 månader bara... har du bestämt dig för tidigt vul el inte? o hur mår du?

• MrsMurphy

Jag är så hysteriskt aptrött och ont i ryggen (molvärken jag alltid får) och hysteriskt på jobbet!

Vill bara lägga mig i ett hörn och stortjuta nu! Sååååå trött! Börjar vid 10 idag och jobbar till 20,30 och jag vet faktiskt inte hur jag ska orka.

• MrsMurphy

Jag har som sagt inte tänkt på nåt än... Får se efter jul!

Men liiiite bnervös över de svaga testerna blir man ju men 8 tester kan inte visa falskt och det är ju tidigt...

• Hannnas

Precis som du säger... så många tester visar inte fel... o det ÄR ju tidigt, du har ju inte ens koll på NÄR du har BIM o ärligt så vet ju ingen när det fäste heller

• MrsMurphy

Men jag tror det ska vara sluttestat nu för jag blir bara så hysteriskt stressad över det.  Man får så många dumma svarta tankar om det inte exploderar fram ett superplus på en gång så nu ska jag bara gilla läget!

Svar på tråden Pladdertråden!