• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. haha nä det vore väl en överdrift

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

AE: Eftersom BM och all vårdpersonal ändå frågar efter senaste mens så räknar jag efter det, för det är ju då jag hade senast mens, alltså den 15/12, kan ju inte komma med en egen räkning!

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Ok. Spännande i alla fall med nytt VUL på måndag då. Jag fick ju se lilla grodan i torsdags och jag såg ju inget hjärta, men det gjorde gyn.

Jag är ju fortfarande inte helt lugn, jag vet ju att mf fortfarande kan ske, men det känns lite bättre. Jag var ju hispig över bristen på symptom, men man kan ju alltså vara gravid och inte känna så mycket.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84

AE: Visade de inte vad som var hjärtat då?

Det ska gå bra, för oss båda! Jag har iaf haft tillräckligt många MF nu!

Nu ska jag laga mat till mannen så att han hinner äta innan jobbet, han är på väg hem från komvux nu, duktig han är!!!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

ae: Jag är så förvånad att jag känner något så här tidigt, men det är ingen tvekan.
    Men Laban hade jag ju moderkakan i framvägg och kände inte ett smack innan v. 21 så det här känns helt otroligt.

• after eight

Kickan, han sa: här tickar det på bra!

Men alltså, titta på ett foster som är 2-3 cm, med ett liiiiiitet litet hjärta, bakgrunden är svart och suddig, du ligger i en konstig vinkel och tittar på en skärm som inte är helt vinklad mot dig. Skrattande Han försökte väl visa, men jag såg inte ändå. Men det var likadant när jag väntade Isabel, så jag är inte orolig. Så länge han såg hjärtat. Jag ska ju göra ett snabb-VUL på måndag igen, inför KUB-testet, så jag kanske ser då. De växer ju ganska fort nu i början.

Sedan ska jag ju göra ett VUL i slutet av januari, för NUPP-testet, så därför känner jag mig lugn. Tids nog kommer jag också att se hjärtat, om allt går bra vill säga.

• lurksmulan

ae: Nu var ju vår bebis gigantiska 6 cm *fniss* men man såg att det blinkade lite och det är hjärtat.

• after eight

lurkan, jag kände Isabel i vecka 16, så jag hoppas att jag känner något redan i vecka 14 den här gången. Eller i alla fall inte senare än v. 16. Men det är klart att det är pyret du känner, du känner ju säkert igen känslan från när du väntade Laban.

Svar på tråden Pladdertråden!