• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Jag känner ofta att jag tycker att livets början är så fantastiskt (måste ju lite filosofisk ibland ). Tänk att dom där små bönorna man ser vid VUL (när man gör VUL tidigt) sen utvecklas till barn. Jag tycker det är svårt att greppa att det faktiskt bor en bebis i min mage just nu. Även fast h*n väcker mig på nätterna (sparkar mycket då) så känns det ändå som en svindlande känsla. Det bor ju faktiskt en annan människa i min mage!!!

Nåt annat att filosofera över är att skumbananer är otroligt gott!!!

Nu är det möte! Det är det enda vi gör på soc: möten och fikar och däremellan tar vi barn och nekar hederligt folk pengar

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Jessica26
    lurksmulan skrev 2007-01-30 13:55:11 följande:
    Åh Jessica, det du precis skrev om att du kände dig utvald är sånt som kännetecknar riktigt goda människor! Du såg inte problemen utan möjligheterna.Jag blir så varm om hjärtat att jag nästan börjar gråta.
    Tack Lurkan nu fick ju jag en tår i ögat juGråter
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • lurksmulan

Dulia: Ha ha, skumbananer!
    Men du har rätt, det är helt otroligt att det man har i magen faktiskt blir en människa, en riktig person liksom. Och att man själv blev till på det viset och är en hyffsat fungerande människa!

• Kickan 84

Jag har druckit bara grönt te hur länge som helst nu, så nu gjorde jag en kopp Gute-te, och tyckte, fan vad mörkt det ser ut! Haha, mysko va?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... det är helt rätt att gå efter SM oavsett vad vul säger.. de var BM väldigt tydlig med när jag pratade med henne ang inskrivningen så kör på det

Dulia.. skumbananer kan man göra bananfudge av Räcka ut tungan mumma

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Jo, det sa min BM igår på telefon också, så jag gör det! Det kan diffa mkt när det väl gäller lät det som på henne, oavsett om man räknat rätt på ÄL osv....

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. precissssss

nu ska jag patienta lite sen upp på röntgen o äta snittar... *hungrig*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Du kan inte mena att du faktiskt jobbar på jobbet!

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Jo Kickan, enligt sm skulle jag ju vara på 8+6, men jag vet ju att jag bara är på 8+4, eftersom jag vet när jag hade ÄL.

Man måste ju själv avgöra hur man räknar, men jag kommer ihåg under förra grav. att jag tyckte att det var tråkigt att bli tillbakaflyttad vid VUL, så då flyttar jag hellre tillbaka mig nu.

Men, som sagt när vi gör UL om 10 veckor, eller så, lär vi ju få en ny beräkning.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • after eight

När jag blev tillbakaflyttad vid UL, förra gången, inte VUL.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!