• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: just för stunden så ser jag inte skärmen för alla tårar. Om du orkar kan du läsa min blogg. har skrivit ner lite tankar efter läkarbesöket. Kroppsligt så känner jag mig bättre den här gången, än så länge iaf. förra gången hade jag så ont av foglossningarna, men nu jobbar jag ju inte och motionerar ingen, tror det är därför jag inte har lika ont. men jag mår mer illa den här graviditeten...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: tack vännen. va snäll du är. det värsta är att man inte vet vad som kommer att hända. man vet ingenting! kan bara vänta, och hoppas. försöker hålla humöret uppe. men är så rädd. just nu vill jag bara sova! vill ju vara den glada, positiva Magda som alltid är i farten, alltid är glad och alltid mår bra. Men varför dra på sig en sån mask när man innerst inne inte alls mår bra? Samtidigt orkar jag inte gå och må dligt hela tiden, det mår ingen bra av, varken jag eller räkan. som sagt, vill reklamera den här kroppen, eller åtminstone hitta igen instruktionsboken.

• MagdaA

Hanna: tur du är positiv iaf! Jag brukar alltid vara det, men inte just nu. orkar inte skriva mer just nu. ska lägga mig i soffan under en stor filt. KRAM så länge

• MagdaA

jazzy: tack vännen! ja, vi hoppas de närmaste 26 veckorna går fort!

ae: jag var rädd att få nån blödning idag, gjorde SÅ ONT när han gjorde undersökningen, dessutom tog han en odling, så han skrapade lite. jag har tok-känsliga slemmhinnor, så det kändes! men inget blod!

• MagdaA

Måste bara få visa min älskling..... Han har en förmåga att glömma tungan utanför munnen.

• MagdaA

Hanna: ja, han är söt. tur jag har mina två katter å hunden här hemma på dagarna!

Nu ska jag åka å hämta Micke. trevlig kväll tjejer!

• MagdaA

inte läst nått sen i fredags kväll, orkar inte läsa i kapp alt. har jag missat nått spännande??

ny mag-bild i galleriet. Den blev lite suddig, men den får duga.

• MagdaA

nu ska jag äta frukost! Micke har försökt få liv i mig sedan 8.30. Han har hunnit med massor redan, tom en promenad med Elza. Nu har han kokat ägg så det blir smörgås med ägg och kaviar till frukost!

• MagdaA

Kick: jobbigt med blödningar, jag vet! Hoppas det inte kommer mera!

Svar på tråden Pladdertråden!