• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: kom på en sak jag glömmde berätta i fredags. Fick en veta en till sak som kan påverka ev försvagad livmoderhals. Moderkakan sitter lågt, typ vid öppningen... Men förhoppningsvis flytar den på sig.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: vi försöker att inte tänka så mycket. Igår va vi i Umeå hela dagen. Var en sväng på stan, sen fika hos en kompis, sen palt.middag hos mamma å pappa. Kom hem vid 8, sen åkte vi direkt till några kompisar å va där till halv 1. Så, vi försöker att va upptagna med roliga saker och slippa fundera. Men det är klart, visst tänker man. Pratade med mamma å storasyster igår när vi va hem. Berättade om läkarbesöket å dom höll med om att de är ju inte å bra utgångsläge då den är så kort.

Men du, när ska du träffa din läkare nästa gång? Kan inte du fråga honom vad han säger om så korta livmoderhalsar??

• MagdaA

Hanna: tack snuttis! Du är så snäll! Ställer alltid upp! Så jobbigt att läsa på internet, man får så olika besked hela tiden.

En helt annan fråga. Om man skriver såhär. "Aldrig har vi kännt oss så snygga!" Hur stavas "Kännt"?? Word säger att stavningen är fel...

• MagdaA

Hanna: tack, men de blev ju inge enklare. Vilket ska man sätta in då? jag är kass på sånt här!

KICKAN!!! HJÄLP!

• MagdaA

ok. bra. Tack! konstigt att word sa att det var fel... aja. problemet är löst.

UNDERBART väder här idag! Skulle vilja gå ut på en lååååång promenad! Micke å en kompis ska ut å köra skoter. Jag vill också!

• MagdaA

okej. skoter är kul! Men synd bara att det är så lite snö än...

köpte en sk ängla-klocka igår. ett hjärta. ska lägga in en bild i galleriet nu.

• MagdaA

Hanna: Finns ju en typ som är dom "vanligaste". dom flesta är runda med olika mönster på. Den här är lite större, sen var den inte plank, utan mer borstad yta. Passade mig bättre. Riktigt nöjd!

• MagdaA

härligt! Micke å en kompis har varit ute och kört skoter idag. Sen kom dom hem å hämtade mig och Elza, så åkte vi ner till sjön, finns en grillplats där. Har ätit smörgåsar, druckit varm choklad och grillat korv! Mysigt! Men solen gick ner bakom berget så det blev lite kallt. Men skönt att komma ut!

lurkan: jaa du, antingen har du gått ner i vikt, eller så är tarmarna mindre svullna.

• MagdaA

nu krånglar ni till det för mig! hur ska jag skriva kännt/känt???

kom precis ut ur duscehn. jag å Micke har städat lagårn så nu har jag duschat bort både rök, skoter och ladugårslukt. Härligt! Nu ska jag bara slappa, HELA kvällen! Sen krypa ner i renbäddad säng! Längtar redan

• MagdaA

lurkan: tack för att du klargjorde det för mig. Tur jag inte hunnit skriva ut korten!

Tycker inte du ska va orolig. Allt är säkert helt okej.

Svar på tråden Pladdertråden!