• MagdaA

Pladdertråden!

snaaaart ska jag börja med första boken! har snart läst ut den jag höll på med. är inte sån riktig läs-lus, läser bara nått kapitel varje kväll.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

JUSTer: va mysigt! här är alltid Micke uppe innan mig. Eller...nja...jag springer iväg på toa DIREKT jag vaknar för att inte kissa på mig, men sen kryper jag ner under täcket igen!

• MagdaA

Lättja: haha! låter som min man! Vi har en alkov brevid sovrummet som är typ arbetsrum, där hänger vi även våra kläder, på en stol. Lysknappen till alkoven sitter i sovrummet, brevid lysknappen till sovrummet, och Micke trycker ALLTID (99%) på fel lysknapp. När jag hojtatr till säger han "Oj då, fölåt, inte meningen, jag tryckte på fel!" gaaaa!!! Ska de va så svårt?

• MagdaA

go morron Hanna! Hur mås det idag?

Lättja: äter du nå anti-kräk piller nu?

Ska hoppa in i duschen. återkommer.

• MagdaA

Hanna: tänkte väntame å uppdatera vecka tills efter läkarbesöket, får se om han hittar på nått helt annat...

Lättja: jag vill endå inte äta piller, fattar inte varför jag köpte dom. Jag klarar mig endå.

• MagdaA

Hanna: 9.30 ska vi va hos läkaren.

• MagdaA

varför ska magen alltid ge upp när man är lite nervös?

• MagdaA

Thezz: när jag väntade Ebba var jag bara illamående nån gång då och då under vecka 7-10. Sammanlagt kanske 20 dagar. Inte farligt alls, fick igen det nu!!!

Hanna: såg du Kalla Fakta igår?

• MagdaA

Hanna: en fråga till! Tips på saker jag ska passa på att fråga läkarn idag?

• MagdaA

Sådär ja. Nu är jag klar. Bara å vänta på att Micke kommer hem...

Svar på tråden Pladdertråden!