Pladdertråden!
snaaaart ska jag börja med första boken! har snart läst ut den jag höll på med. är inte sån riktig läs-lus, läser bara nått kapitel varje kväll.
snaaaart ska jag börja med första boken! har snart läst ut den jag höll på med. är inte sån riktig läs-lus, läser bara nått kapitel varje kväll.
JUSTer: va mysigt! här är alltid Micke uppe innan mig. Eller...nja...jag springer iväg på toa DIREKT jag vaknar för att inte kissa på mig, men sen kryper jag ner under täcket igen! ![]()
Lättja: haha! låter som min man! Vi har en alkov brevid sovrummet som är typ arbetsrum, där hänger vi även våra kläder, på en stol. Lysknappen till alkoven sitter i sovrummet, brevid lysknappen till sovrummet, och Micke trycker ALLTID (99%) på fel lysknapp. När jag hojtatr till säger han "Oj då, fölåt, inte meningen, jag tryckte på fel!" gaaaa!!! Ska de va så svårt?
go morron Hanna! Hur mås det idag?
Lättja: äter du nå anti-kräk piller nu?
Ska hoppa in i duschen. återkommer.
Hanna: tänkte väntame å uppdatera vecka tills efter läkarbesöket, får se om han hittar på nått helt annat...
Lättja: jag vill endå inte äta piller, fattar inte varför jag köpte dom. Jag klarar mig endå.
Hanna: 9.30 ska vi va hos läkaren.
varför ska magen alltid ge upp när man är lite nervös?
Thezz: när jag väntade Ebba var jag bara illamående nån gång då och då under vecka 7-10. Sammanlagt kanske 20 dagar. Inte farligt alls, fick igen det nu!!!
Hanna: såg du Kalla Fakta igår?
Hanna: en fråga till! Tips på saker jag ska passa på att fråga läkarn idag?
Sådär ja. Nu är jag klar. Bara å vänta på att Micke kommer hem...