Pladdertråden!
Kick: tänkte på dig när jag var i Umeå i går. Tänkte att eftersom jag inte vet hur du ser ut kanske jag mötte dig på stan utan att veta om det...
Kick: tänkte på dig när jag var i Umeå i går. Tänkte att eftersom jag inte vet hur du ser ut kanske jag mötte dig på stan utan att veta om det...
hhmmmmm.... redan börjat oroa mig för i morgon bitti. SLut på fil å det är det enda jag får i mig när jag vaknar...
Hanna: Jo, å sånna här gånger är det inte roligt att ha 3 mil till affären... Får så lov å gå. Får ta en smörgås och lite juice istället. Måste endå åka å handla i morgon kväll.
Kickan: Nää, är inte på stan i Umeå så ofta. Åker ibland till mor å far, händer att vi stannar en snabbis på stan om vi har nått ärende. Nu orkar jag dessutom inte gå på stan så länge, får så rackarns ont.
Kickan: okej. jag gillar att stosa runt å kika, speciellt när man nyfått lön!
Men som sagt, nu orkar jag inte.
Nu ska vi äta middag, blev lite sent idag. Kikar in här senare.
Go morron tjejer!
Kickan: STOR KRAM! Jag vet hur joobbigt det är med blödningar! Inte alls roligt. Hoppas det inte är nån fara! *kram*
ae: NEJ! Vadå? Nu får du förklara!
ae: nej
Men gå hem om du inte orkar jobba! Och glöm inte att vi finns här för dig! STOR KRAM
ae: massa kramar från mig!
va less man blir! aja, kan ju ägna tiden åt att städa, det behövs!
nu när de väl blivit lite fart på fl har jag inte tid att sitta här. ska laga middag. kikar in emellanåt. Undrar också var kickan håller hus.....