• MagdaA

Pladdertråden!

hej hej tjejer. hemma igen. direkt efter middan åkte jag å maken in till stan, har veckohandlat. brukar passa på å följas så han kan bära alla tunga kassar! Jag bar kattmatspåsen! Köpte gott bröd och ishavssallad så lite senare ska vi göra goa mackor med skinka, ost, sallad och sån röra på! Snöar för fult ute, så mysigt! Tur vi såg älgens lysande ögon i mörkret!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

go morron! Jag är tröööööt! varit upp många gånger på toa i natt  magen har varit öm och spänd så jag har inte vetat hur jag skulle ligga... försöker få i mig lite fil nu men det går trööööögt!

Thezz: håller tummen HÅRT! När ska du dit?

• MagdaA

Thezz: tänker på dig! Hoppas allt ser bra ut!

• MagdaA

vid det här laget borde hon veta. skulle dit kl 10. hoppas hon snabbar sig tillbaka hit!

• MagdaA

Believer: Magdalena är fint! Heter ju ja me!

• MagdaA

Tänk om hon inte ser ut som en Izolde när hon kommer ut då! Har ni några andra namn på lut?

• MagdaA
    Thezz: härligt! va roligt att det såg bra ut. Visst är det en härlig känsla att se hjärtat ticka?!

angiee: välkommen hit! Börjar du känna dig gravid?

Hanna: dom där frukterna du berättade om för länge sedan som var så goda... vad hete dom?
  • MagdaA

hanna: just ja, de va så dom hette. Inte hittat dom nånstans här i stan än, men ska kolla vidare.

Igår fick jag med mig Litchis hem från affären. Nån som vet om dom är goda? Står att dom innehåller "potassium" vad betyder det?

Svar på tråden Pladdertråden!