• MagdaA

Pladdertråden!

okej. är dom goda bara som dom är eller?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Nu ska jag värma på lunch. hungrig och mår illa så det är bäst å få i sig nått nu! Kikar in senare.

• MagdaA

Hanna: KRAM sånna drömar är jobbiga. drömmer ofta att nått går fel, så det första jag gör när jag vaknar är å kolla efter blod i sängen...

• MagdaA

Elza är inge glad på mig idag...tvingar henne att ha blöja å då blir hon inge nöjd. stackarn.

• MagdaA

Hanna: nä, inte vågat kolla där så mkt än, risk att jag köer ALLT! Vad är det för adress?

Elza löper, så hon droppar blod här å var, å nu är det som värst. Dessutom har jag dammsugit och torkat alla golv nu så nu får hon minsann ha blöja. Men som sagt, hon gillar det inte. Sen är hon svulen om hönan så det känns kanske lite obekvämt. Mest tror jag det är att hon r ovan.

• MagdaA

Lättja: welcome to my world! så har jag haft det sen vecka 5!

• MagdaA
    GO MORRON! Vilket härligt väder! -27 grader och strålande sol! Sovit oroligt i natt, vaknat massa å inte vetat hur jag ska ligga, pirrar i benen ch spänner i magen. Men, igår när jag skulle sova var det mysigt för då börjadde Räkan sprattla! H*n börjar göra sig till känna mer och mer nu! Mysigt!

angiee: härligt! + på cb-digital är verkligen +!

missK: jag började må illa några dagar innan bim, sen mådde jag ILLA fram till vecka 10 ungefär, sen började det avta. vecka 12 började det om och nu är det upp och ner. Vissa dagar går bra, men vissa dagar mår jag SKIT!

lurkis: Skönt att grabben är piggare! inte roligt när dom små är sjuka!
  • MagdaA

lurkis: sööööt mage! liknar min lite, som min ser ut irl!

Svar på tråden Pladdertråden!