• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. ja det är ju en bit till ert UL men ni gör det ju lite senare in i gravven än vi..

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Japp, fast jag räknar kallt med att bli tillbakaflyttad minst en vecka!

Urk jag är så less på att vara hemma nu, tredje dagen, men vad löns det att gå om man riskerar att svimma inför 45 barn?

Stanna där du är! ♥
  • MHoof

Ringde förlossningen och ska få komma in och kolla upp det där även fast det inte vart mer än igårkväll. Lika bra det då antar jag. Så ska åka om en stund. Känns lite nervös ändå tycker jag men det går bra, T ska ju med oxå så.

• JUSTer

God Morgon! Jag är hemma och vabbar med snorigt barn idag. Nu är det exakt 24 timmar kvar till UL. Jag känner mig som en dödsdömd ungefär. Funderar på vad jag ska ha som sista måltid osv.

Allt roligt ni kan komma på får ni gärna skyffla över till mig idag. Behöver roas och distraheras.

Gravid - v. 12
  • Hannnas

Bel.. kom det mkt??

Kick... nä du SKA unna dig att vara hemma, även när man har ork hemma sen så är det ju inte alls samma sak som att jobba.. du kan ju inte prioritera dig först längre nu ju

• Kickan 84

Hanna: Sant sant!

Ska på bibblan och låna lite böcker så kan jag latplugga till distanskursen iaf! Funderar dock på att åka på praktiken i morgon!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. bestäm inget i förväg utan gör det som känns bäst för stunden om det går.. o latplugga hemma i soffan är rätt skönt ju

• Hannnas

Kick... hur är det med illamåendet förresten?? Du kräks inte än va? *hoppas du slipper*

• Kickan 84

Hanna: Kräks inte, men bara för att jag är så jäkla tjurig och inte vill. Sitter och hulkar mig och gråter och gör ALLT för att det inte ska komma upp, vilket resulterar i ännu mer illamående. Värst är det om kvällarna... konstigt nog.

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!