• MagdaA

Pladdertråden!

Thezz: okej, låter ju toppen de!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

lurkan: du kan få några kilon av mig! jag blir rädd när jag ställer mig på vågen! tror jag går upp så lätt eftersom jag gick ner mkt i vår/sommar så kroppen har varit inställd på smal-diet och mkt motion, å nu får den inte det så tjoffs kommer kilona igen!

• MagdaA

no: nä faktist inte. rädd att det ska sätta sig överallt!

• MagdaA

morrn morrn! jag är också trött! sover så rackarns dåligt pirret i benen är nog värst... och den minimala urinblåsan som gör att jag vaknar när jag sover som skönast. Är GLAD att jag inte jobbar, skulleinte palla att kliva upp 04.50 på mornarna, då har jag ju nyss somnat!

• MagdaA
    hanna: låter inge skönt. Men det går säkert över.

Kom just på vad jag drömmde i natt. Hade en bäbis som jag tog hand om. Men jag undrar om det inte var min lillasyster för det var hemma i gamm-huset där vi bodde när jag var liten, flyttade strax efter att min lillasyster var född. Va en flick-bäbis iaf, riktigt söt!
  • MagdaA

angiee: kluven fråga. jag skulle nog vänta till vecka 6+ iaf. Jag såg pickande hjärta i vecka 6+1.

• MagdaA

angiee: hur långt gången kommer du vara?

• MagdaA

angiee: då hoppas jag att du ser lika tydligt som mig! i mitt galleri finns en ul-bild från vecka 6+6 om du vill kika. gjorde ett vul i 6+1 också, men har ingen bild från det, inte så stor skillnad, han va bara mindre

• MagdaA

Hanna: just ja! glömde..... ska bli spännande nu fram emot vecka 18 el nått om läkaren vill säta bf datum.

• MagdaA

Lättja: jag röntgade när jag var gravid, fick ha ett sånt bly-förkläde på mig.

På tal om tandläkare. Läste i helgen om en ny metod för att lindra tandläkarskräck. Patienten fick massage innan det var dax för undersökningen, det gjorde att man blev lugn och slappnade av. Funkar tydligen bra.

Svar på tråden Pladdertråden!