• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

missK.. hihi ja jättekul vilken dag är planerat att de ska få korten??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Usch och fy, förstår att du läser dödsannonserna när du jobbar med det du gör, men det kanske vore bäst för dig att inte göra det?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Nu har det slutat snöa och solen lyser! Hurra!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas
    after eight skrev 2007-03-19 15:51:39 följande:
    Usch och fy, förstår att du läser dödsannonserna när du jobbar med det du gör, men det kanske vore bäst för dig att inte göra det? Kroppen är allt en bra konstig manick!
    Försöker undvika det faktiskt... men numera är jag tyvärr lite nyfiken, kikar bara på årtalet... o är de "unga" alltså födda på 40-talet el yngre... då blir det att ta till lipen... klarar det inte.. barn och ungdomar är ännu svårare... beundrar verkligen dem som jobbar med dem i nära relationer...
  • snöstjärna

Hanna:
    Jag tänkte få klar korten i kväll eller på onsdag, så de ska hinna få korten denna vecka .... så de kan planera semesterar å annat som ska fixas =)

Blir enkla kort, precis som bröllopet. Kommer bara ha vår närmsta familj runt oss.
    Vi blir 14-15 utöver oss två då =)

Å så i medeltidskapellet då som jag har bild på i galleriet .. .

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Hannnas

missK... åhhhåååå så mysigt! Klänning då? ska den oxå gå i medeltida tecken ?

• Happy baby

Eeehhh! Känner mig inte precis lugnad av det du berättar Hanna!

• after eight

Å fy Hanna!! Vilken jobbig situation. Jag hade nog också gråtit ikapp med patienterna. Och hellre medkänsla än så som läkarna behandlade mig vid mf:et, att jag skulle ta och skärpa till mig, för det var ju heeeelt naturligt och inget att snacka om. Skrikandes

Bobo, att sticka dig är ju inte det första de gör. De känner säkert först och sedan kanske de gör en mammografi. Sedan gjorde de en biopsi (tror jag de heter), då de stack med nål. Inte kul då, men i dagsläget är jag glad att jag gjorde det, för då fick jag ju svart på vitt att det inte var farligt.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • snöstjärna

Hanna:

Har inte bestämt hur jag gör med klänning ännu, har så svårt att uppskatta hur stor jag kommer att vara i vecka 26. Kan hända det blir tunika med. Vi får se nämare datumet .. =)

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Hannnas

bobo.... FLÅÅÅÅT!!! Nu ska tilläggas då att nästan alla kvinnor jag träffar här är 50+, skulle säga iaf 95%.... endast 1 gång har jag träffat en tjej under 30, aldrig någon mellan 30-40... och väldigt väldigt sällan de som är i 40 års åldern!!

FLåååt tänkte inte så.. *skäms*

Svar på tråden Pladdertråden!