• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Happy baby

AE: Nej, men de får gärna sticka om det behövs. Känner mig bara inte så upplagd för att höra om folk som får bröstcancer och sen hamnar i dödsannonserna just idag.

• Hannnas

bobo... åhhh flåt flåt flåt flåt... skäms ihjäl mig... jag är en klumpkossa Generad

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Happy baby

Hannah: Det är OK. Jag förstår att du inte menade nåt illa. Kändes bara lite tungt.

• Hannnas

*gräver ett hål och lägger mig i*

• Happy baby

Hannah: Alla trampar vi i klaveret ibland. Jag om någon vet! Jag förstår att det inte var avsiktligt.

• Hannnas

bobo.. jo men extremt superklantigt av mig ju Skrikandes o de annonser jag pratar om är faktiskt inte BC... om det nu hjälper, jag har ju en massa andra patienter vilka har en betydligt sämre utgång tyvärr... så de med BC har jag faktiskt aldrig uppmärksammat i annonser... faktiskt...

• Happy baby

Hannah: Vi släpper det tycker jag. Det är OK. Jag uppskattar att du bad om ursäkt.

• Hannnas

Bobo.. GeneradKyss är iaf helt säker på att det inte är nåt farligt i ditt fall... vet att jag inte kan rädda situationen med tanke på min feta padda som glatt hoppat ur gapet på mig... men ärligt så är jag faktiskt säker på det... unga som får BC har det som regel ärftligt som sagt.. nu säger jag inte ett ord mer....

*örfilar*

• lurksmulan

Åh nu ska jag gå hem!!
    Ses imorgon gullvippor!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!