• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • zagolik
    Tänkte bara tipsa er tjejer om en dokumentär på kanal 1 den 25 mars kl 22.40 

Den heter Vetenskap Livet före livet.
    så här står det på svt:s hemsida om serien:

Från befruktning till foster. Följ med på den spännande resan under de nio månaderna en människa utvecklas! Barbara och Manu väntar barn. Genom Barbaras dagbok och fantastiska animerade bilder följer vi fostrets utveckling. Del 1 av 2. Se text-tv sid 825. UR.

Även i SVT1 27/3. Text-tv sid 199

• MagdaA

hej hej! kikar in en snabbis innan jag lägger mig i soffan igen, har ont! Micke har åkt och handlat, stackarn. Han hatar att veckohandla! Jag skriver en lång lista och hans blir alldelens virrig när han kommer till affären! Stackarn!

Snart kanske: spännande! nu är ni på g! Kommer ni att inseminera med din mans spermier eller donator?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • zagolik
    Påmminelse tjejer! Denna tråden går ut idag. Så ni får starta en ny.
  • Kickan 84

Hej Magda!

Tråkigt att du haront, bara att vila myyyycket! Massa kramar!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MagdaA

Hoppas Lättja kikar in snart då och startar en ny! tycker det är skönt att ha samma ts...

• MagdaA

Hej Kickan! Ja, det blir mycket vila! Legat i soffan mest hela dan och läst och sett på tv... blir nog samma visa i kväll.

• Kickan 84

Magda: Huvudsaken du tar hand om dig och att bebisen mår bra, när ska ni på nästa kontroll?

• zagolik

Magda: Ja,givetvis. Jag skickar ett meddelande i hennes gästbokFlört

• MagdaA

Kickan: ska till läkaren den 4/4. Är ett tag dit...men dom vill inte göra någon koll tidigare. Vill låta det vara ifred så att det får läka i fred. Ska till bm på torsdag. Pratade med henne i fredags och då nämnde hon att vi skulle försöka ta lite tätare kontroller nu framöver, så at jag kan känna mig lite lugnare å så... Det är så skönt att hon varit med genom det här också. Hon som följde mig till förlossningen i måndags och fixade rum å så...

• Kickan 84

Magda: Låter som en toppenbra barnmorska! Så skönt när de bryr sig om en och förstår en!!

Svar på tråden Pladdertråden!