• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    Roperta: Kan du inte lägga upp nån bild på din familj!Vore ju jätte trevligt! att ha ett ansikte på den man pratar med :D
  • J e n n y A

Kotten: Va jobbigt. Känner igen känslan. Jag gick också över tiden. 2 veckor och 2 dar. Inget är som väntans tider....

• Miidori

Ni som har bebbe på G,jag håller verkligen tummarna för er,hoppas eran bebbe vill titta ut snart..kramar

• Pärlan81

Hej alla!!

Vi har också vart på babysim idag. Vart lite ovant o kallt för lillan så hon blev lite ledsen i vattnet. Förståligt vi hade inte den bästa tajmingen på sovningen o maten... Blev en mix av allt så nu får det bli mer planering till nästa gång.
    De skriver att man ska mata en timme innan man går i men det är ju inte så lätt att passa dom tiderna då man ammar. Hon äter ju när hon är hungrig vilket kan vara allt från varranan timme o ibland kan det gå 3 timmar emellan. Proppar jag henne full när hon är nöjd så kräks hon bara upp det.

Här är alla välkomna! Och för min egen del så förväntar jag mig inte svar på allt jag skriver. Men man läser ju oftast allt men inte alltid man orkar eller hinner skriva svar på allt. Men inte ska man ta det personligt!!!

Hoppas verkligen ingen känner sig utanför pga det!!!

Kotten: Jag känner med dig! Gick över 16 dgr med sonen o 10 dgr med Molly. Det kändes längst med Molly då man var så seg o otymplig men när hon väl kom så kom hon fort! hihi. Hoppas det sätter igång snart!

Hoppas ni alla haft en toppenlördag i varje fall!!!

Kram kram

• Pärlan81

miidori; Morphing vill jag me lära mig! Skulle för övrig gärna vilja lära mig programmet Photoshop mer , höll på med det ett bra tag innan men närajg blev gravid så tappade jag lusten helt. Nu räcker inte tiden riktigt till. Annars hade jag gärna gjort några åt er!

Var en superduktig tjej här på fl som gjorde om folk. Både barn o vuxna. Fick en sån härlig bild av henne på Zack som var 7 mån.

Kram

• Pärlan81
    Här är den, visst är hon duttig! men hon har slutat göra åt andra nu tyvärr! Kramar!
  • Miidori

Pärlan81: Vilken jätte fin bild :D:D!!..

ja jag vill med lära mig!jag har försökt men det går bara inte...det ser inte "verkligt" ut för fem öre när jag gör, men får la försöka lägga ner mer tid på det..Men man har inte så mycket tid i världen längre heller ;P..kram

• Miidori

haha som ni alla vet så kan jag juh snoka reda på vad som helst :P..haha!..Jag kan få reda på en hel del, som både gravisen och Tessan kommenterat ett fler tal gånger :P..hihih..
    Fast jag vet vad det beror på, har inte berättat det för er, men mitt x lärde mig en väldig massa, hur man får fram Ip adress och hur man kommer åt info man inte egentligen "ska" få fram :P..
    kom bara på det nu..I och med att ni kanske undrar varför jag är sån snoker :P
    Är alltid lika roligt o få fram lite info och sånt :D..LOL!..

Är det någon mer som är väldigt hajj på Dator, och internet?

Vad gör alla en kväll som denna?Hoppas ni har det bra mina vänner :D

• Miidori
    Roperta: Du kan ju komma med på fikat på Onsdag, då får du ju träffa en del av oss, så får du se vad vi är för personer.Så lär du ju känna några nya..Så vart bor du då? I jönköping eller?..såg att du hade 2 barn, vad heter dom?..Hur gamla är dom?
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping