• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

Hej!

mycket som vanligt att läsa igenom när man inte varit här på ett tag 

igår hämtade jag hem lite tapet pärmar  så skoj att sitta o titta o försöka luska ut vad mna kan vilja ha..e ju inte sååå duktig på inredning faktist men tycker det e väldigt skoj...

Linslusen : GRATTIS 

Annizsj:  Välkommen hit 

jag e oxå me på stegräknar tävling  skoj ju    ska kolla på tradera då  jag me..vad ligger de på i pris ungefär annars o vart kan man köpa dom??

kram på er

• Kottten

Stegräknartävling låter ju som nåt för mig me juh! Jag som ska börja mitt nya liv nu när Melvin äntligen kommit... hrrrmmm... kan ju meddela att det går sådär med det nya livet... alla som kommer o kikar har ju så gott fika med sig så de e ju jättesvårt! Kom även på att ja numer bör tänka lite på va ja stoppar i mig oxå eftersom stackarn ska dricka mjölken... så får nog lugna ner mig liiiite med mitt chokladätande...

Om nån hittar en bra stegräknare till bra pris så hojta var! Om jag lyckas införskaffa en så vill ja mer än gärna vara med!!!!!!!!!

linslusen: Grattis!!!!!

• Tintan

Hej på er

Kom hem från en underbar kväll på hudoteket...känner sig så fräsch...
    Linslusen : GRATTIS 

Annizsj:Välkommen

Springsteen: Det gick jättebra för tjejerna,de pep till lite men sen var det lugnt efter en stund,och de har inte fått nån feber eller ont nu ikväll heller så det känns skönt.

Snart dags att natta töserna här nu och koppla av en stund innan det är dags att sova,imorgon måst evi rensa förrådetFörvånadför på lördag kommer pappa hit och hjälper oss att flytta det,skönt att det snart är över.

Kram på er alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Angeelica83

go morgon..

Japp nu va de fredag igen, veckorna går så himlans fort..
    snart är de måndag ska bli jätte roligt att gå på baby sången och träffa alla förståss.

I natt sov Tifa sin första hela nattSkrattande la henne kl 8 sen sa hon inte ett pip förän kl 5 i morse. trodde inte de va sant när ja tittade på klockan... fick lite mat och somnade om till 8..
    Nu får vi bara hoppas att de håller i sig me. peppar... peppar...

I dag ska vi åka till Tranås och hämta en garderob jag hittat.. ska försöka  fixa i ordning  våran ny tapetserade hall i helgen så den blir bruklig..Glad

Stegräknings tävling låter super.. hehe man kan kanske få lite motivation att röra lite på fläsket iaf haha för man vill ju förlora (fast chansen är ju stor) hahaRäcka ut tungan är himmla dålig på att motionera...

Ha en bra dag...

Kram kram AoT

• Kesso

Hej på er alla!

Hoppas ni får en bra dag.

ANGEElICA83: Hur gick det med blandningen av bananen?

KRAM på Er alla!

• Småbarnsliv

Hejsan allihopa..
    10+0 är vad jag är idag, känns skönt, men önskade att det var 12+0, men men tiden går ju hyffsat fort.
    Ska idag åka till Bankeryd & hälsa på min mamma på jobbet & äta lunch där med barnen.
    Har bilen hemma idag*skönt* + att som det ser ut har jag den hela nästa vecka med....*HURRA* På måndag är det inskrivning..
    I helgen blir det väl mest städ & byte av gardiner, HOPPAS jag....

Många kramar ifrån en uttjatad mamma ...
    P.s Det är sonen som undrar vad jag skriver, om bilen funkar, om pappa är på jobbet med mera 100 ggr i minuten.. d.s

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Kesso

SMÅBARNSLIV: Hej! Arbetar din mamma på en förskola i Bankeryd? Jag har varit vikarier på många förskolor i Bankeryd innan jag blev förskollärare. Hoppas du får det bra i dag.

KRAM

• jomi

Morning....

Här är det full rulle som vanligt!
    Men Midorii är du inte online än?! du är väl inte sjuk? unnar du dig en sovmorgon...

Annizsj välkommen hit du med!

Min lilla fis har fått tillägg nu i två veckor och är aaaaningen trög i magen,tips på hur det kan bli bättre tar jag gärna emot,hon äter semper!
    Lite tidigt att blanda i plommonpure va?

När är det nästa fika?

Mamma till Wilma 061031
  • therese o ebba

Godmorgon allihopa!

Håller med Angeelica om att veckorna går himla fort, känns som det är fredag för jämnan.

Vad ska alla hitta på i helgen då? Vi har inget inplanerat än, så skönt. Kanske för en gång skull bara kan ta det lite lugnt här hemma utan att behöva åka och hälsa på nån eller få en massa besök. Men men, man vet aldrig. Brukar ju alltid dyka upp någon oinbjuden, grrr...

Gravisen: Åh, vad roligt att välja tapeter. Jag har så mycket idéer om hur vi ska ha det i huset, sambon bara pustar. Han vet ju att det är han som får göra jobbet Skrattande. Fast både han och jag har händiga pappor som säkert kommer få hjälpa till en del...

Nä, nu ar det dags att ta hand om mitt lilla vilddjur .

Ha en jättebra helg på er!!

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping