• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

haha nu är jag onlajjjn,men soov rätt länge..men kan inte fatta att jag fortfarande är trött :P...jag är det konstant jämt känns det som..men men..Det blir bättre när jag gått upp och druckit kaffe!!Godmorgon alla! haha!

• Miidori

Undra hur det går för castle!..Snart har hos sin bebbe!! skickar varma kramar till dej castle!

• Miidori

I helgen ska jag ta det lungt hade jag tänkt!! =)

Tindra låter lite rosslig i halsen, låter som hon har lite "halsont"..Vad kan man göra? Bara låta det vara?..Hon äter ju bra och är pigg, men det låter ju lite ansträngt för henne när hon tjattrar!..

Så jag får ta hand om Tindra och Kurera henne tills på måndag då babysången är!..hehe!

Hoppas att alla får en bra helg! Tänker på er! massa kramar

• Counterfeit
    Tintan:

Jajamen, michelingubben i kyldisken var nog allt jag det.  Nej, jag vågade inte heller gå fram och fråga, det skulle bli aningens pinsamt om jag hade fel. Eller ja, jag skulle ha känt mig påflugen.

Jomi:
    Om hon blir trög i magen kan du pröva att blanda i lite Bifidus i tillägget, det finns att köpa på apoteket. Antar att ni inte riktigt börjat med smakisar än, ananrs kunde katrinplommonpuré vara till hjälp.
    Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Miidori
    Counterfeit: Inte är du en michelingubbe inte! Du är så fin sååå :)..Hoppas du får en bra helg du också! KRama Simon från mig :)
  • Tintan

Jomi:Vi fick byta från semper till nan pga att de blev så hårda i sina magar av seempers tillägg,nan:s funkade så mycket bättre.

Counterfeit: Du såg inte ut som nån michellingubbe, bara en underbar gravidmage, och ser du mig nästa gång så hälsa,du är absolut inte påflugen vännen...

Miidori: Hoppas inte Tindra blir sjuk nu,får vara hemma och mysa ordentligt så blir det nog bra...skickar en STOR krya på dig kram till henne.

Therese & Ebba: Men det är ju skoj att planera mm när man ska flytta till nytt,man vill ju ha det så fint som möjligt..så roligt för er.

Småbarnsliv: Veckorna går så fort....skönt med inskrivning.
    Hoppas ni får det trevligt i Bankeryd idag då.
    Kram

Kesso: Hur går det med dig? Tänker på dig gumman

Angeelica83: Skönt när de sover mer & mer man blir ju aningen piggare då.

Kottten: Hur är det nu att ha bäbben på utsidan av magen??
    Kramis

Denna helgen blir full rulle här och jag är bara såååå trött,imorgon ska vi flytta ytterförrådet och alla packade kartonger....så mycket saker....
    blir trött av att bara tänka på det, men bästa att komma igång här nu.

syns senare sen
    Kramis på er alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori
    Jomi:Jag har hört från många ställen att Semper inte är så väldigt bra för vissa barn..Min lilla tjej har Semper nu, men så fort den är slut ska vi köra på Nan 2 igen..För hon sover sämre på Semper, och sen är hon hårdare i magen, och sen blir hon konstigt nog hungrigare på sempern, även om den ska vara mer mättande!

Therese & Ebba: varje dag påminns jag av att ni snart ska flytta och jag fäller en tår varje gång nästan Gråter..Tur att det finns bil och buss i alla fall! Tur att du inte ska flytta typ 30 mil härifrån i alla fall!!

Thullan: Jag saknar dej här inne nu, blir galen av att du i inte har någon dator!!

Angeelica83:
    Hoppas att det håller i sig med sömnen, man blir ju så glad själv när dom små kan sova lite mer!

Kottten:
    Hur går det med den lille Melvin?Hoppas att det går bra!! Tänker på er!! =)

Pärlan:
    Hur är det med zack och Molly? Är det bättre med dom?..Skickar en kram till er!

Castle: Hur går det för dig? Tänker på dig ska du veta!..Snart har du din bebis hos dig!!

Tintan: Hoppas att det går bra för dej med flytten o allt! Det är ju jobbigt att flytta, massa skit att ta hand om! När vi flyttade så var vi till sorteringsgården säker 20 gången och slängde skit! haha!

Kesso: Hoppas att du blir bättre!!:)

Gravisen: Jag vill med renovera, måla och sätta upp tapeter..Älskar att renovera!:)

Tokfiorna: Hur gick det sen igår?Med HV-Biljetten o allt?..Krama Siri från mig :D

Mn72: Hur går det föe dig? Går det bättre med allt? Tänker på dig! du är stark som orkar kämpa! Och jag beundrar verkligen det! Massa kramar!

Om ingen annan ska vara med på Telefonlistan, så skickar jag ut den idag!..
    Är ju bra om alla får den innan Måndagen i alla fall, eftersom babysången är då!

Tack för att ni alla finns! Ni är underbara! KRAM
  • Counterfeit

Miidori: Tack, det var snällt. Jag syftade mest på hur jag ser ut i den där stora täckjackan med den stora magen under.  Pussa du din egna gullunge, hoppas hon kryar på sig. Inte kul när de är krassliga, de små liven.

Tintan: Nej, ser jag dig igen ska jag hälsa... ska förresten dit nu, drar vid lunch idag för jag tänket vara ledig i eftermiddag. Tänkte köpa med mig ett par nödvändiga artiklar och säkert några onödiga eftersom det är fredag.

Hoppas inte jag blir förkyld, känner lite i halsen.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Kesso

TINTAN: Det går framåt med mig. Jag väntar nu på besked vad som händer med mig. Vad det ska göra. Det är tufft. Tack kära vän att du tänker på mig. Det värmer och det vet du. Hoppas du får en bra dag i dag.

Kram

• Miidori
    Springsteen: Hur går det för er i tävlingen nu då?går det bättre?..

Sen Tänkte jag fråga alla här inne! När det är fika hemma hos mej, är det någon här som inte tål något?
    Dricker alla kaffe?..Hur som helst så köper jag väl lite The och nån läsk till er som ej dricker kaffe!

Tänkte jag skulle kanske bjuda på nån fralla, och nån hembakad kaka(som för övrigt är hemlig för tillfället)..ska bli en överaskning!..hihih..

kram
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping