• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

kesso: jag har faktisk inte testat.. jag köpte slottspure och den åt hon trögt men utan att klökas så de va ju ett framsteg.. men min pureer äter hon minsann inte.
    jag som anstränger mig så för att göra egna.Räcka ut tungan
    de ska hon få höra när hon blir äldre hihi
    men jag har banan tipset i bakfikan i fall hon börjar fajtas igen.. Skrattande

• Kesso

MIDOORI: Jag ska bli bättre det lovar jag. Väntar på besked vad det blir med mig och det är tufft. Hoppas du får en bra dag.

Kram

• Miidori

Kesso: Detsamma detsamma! ha en bra helg ^^

• Counterfeit
    Miidori: Jag dricker inte kaffe... Äter inte kött heller men det vet du, det gjorde ju inte du heller. Nu lät jag som en utpräglad renlevnadsmänniska eller nåt, men då ska ni se mitt intag av sötsaker.   Jag tål i all fall allt i matväg.
    Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Kesso

ANGEELICA83: ok! hoppas det går framåt med pureerna. Din mat som du gör glöm inte att krydda den lite med ex. oregano. Jag gjorde köttfärsås med krossad tomat o det gick bra.

Ha en bra dag.
    KRAM

• Miidori
    Counterfeit: skönt att man inte är ENSAM om att inte äta kött!..Så du dricker ej kaffe heller..Går de bra med en cola/lite the?
  • Thullan

Miidori: Jag dricker inte kaffe men the eller läsk dricker jag.
    Tack för att nån saknar mig här
    Jag sitter på mitt jobb nu o skriver här lite.
    Tjejkvällen hur många kan? Jag orkar inte läsa igenom 45 sidor nu.
    Kram

• Pärlan81
    Hej allaKyss

Miidori plus alla: Här är det sjukt fortfarande. Börjar bli lite krasslig själv. Suck suck!
    Men det verkar åt rätt håll i varje fall! Hoppas lilla Tindra slipper nån dum förkylning nu!
    Verkar hon besvärad så ge lite vatten emellan målen, lindrar lite om det är nåt.

idag kommer sambon jippiiii! Myspys!

Annars så blir helgen lugn!

Gravisen: Hoppas allt går bra med hus o husförsäljning!!!

Tintan; Hade du skoj igår?

Castle: Hoppas du har din bebbe snart hos dig!!!!!

Ha en toppenfredag alla!!! Ni som är dåliga krya på er!!!!!

Kram kram
  • Castle

Jisses vad det är mycket att läsa igenom när kan bara är inne här tyå 1 gång omn dagen. Men jag nästan tvingar mig själv att inte gå in för ofta... man blir ju beroende då ju

Här är det fortfartande lugnt. Men jag har heller inte funderat på mer om det ska ske idag osv. Nu siktar jag på att åka på koll imorgon, kul att det händer något iallafall.

Ikväll siktar jag på pizza och Lets dance.

Jag är så avis på alla era träffar ju!!! Önska jag kunde vara med.

Den där gympan ni pratar om på Friskis skulle verkligen vara kul att gå på sedan, särskilt om det är fler härifrån som ska gå.

Kram på er och håll tummarna för mig nu i helgen. Den måset väl komma någon gång eller? Eller kan den ångra sig helt och inte komma ut alls???

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping