• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Thullan: i ts så har vi lagt dit en listtråd, där ska nog listan för din tjejkväll finnas

• Miidori

Ja jag är med intresserad av jympan!!

• Kottten

Hej allihop!

Här går de bra med Melvin på andra sidan magen.... Han e ju bara 3,5 dygn än så mest sover han ju förstås. Sitter här som Dolly Parton för tredje gången i mitt liv, vilket iofs är trevligt, man ajjjjj va ont de gör! O inte vill Melvin äta så mycket som jag tycker för att de ska bli bätter... en riktigt slöfock e va han e än så länge... men det hinner ju svänga så ja ska väl inte klaga!

Ni som har pojkar sen tidigare: Gör ja nåt tokigt när ja byter eller? Han har blivit illröd i rumpan, antagligen av bajset som fräter rätt bra, men undersidan av pungen e oxå helt illröd o näst intill skinnflådd. Hänger de oxå ihop me bajsadet tror ni eller tvättar ja helt tokgit? Suck... ja e en flickmamma ja vet, men ja lär mig nog! SkrattandeJag tvättar o smörjer under illtjut sen blir han ju lugn igen. Men fyyyy stackarn va ont de måste göra! För visst måste man tvätta överallt!?!?! Inte e ja väl knäpp????

Castle: Den inställningen hade ja oxå. Det va jätteskönt när jag äntligen fått en tid på fl då det skulle bli av, men sen hann ja ju iaf inte... men de e ju en annan historia! KRAM

• tokfiorna

Tjing på er alla i tråden!
    Kommer hänga här lite nu för jag har tvättstugan..Thullan: kul att höra ifrån dig. mammagympa är ju riktigt kulGlad.  Angeelica: Fin du blevFlört Igår kväll fick jag otroligt "ont" i ögat, kliade och svullnade, som om att jag hade 20kg grus bakom, har hänt innan och precis samma öga, när jag vaknade såg det ut som om att jag fått stryk, svullet och rött, gick till apoteket och hörde om de hade ngt för ett kliande öga, hon rådde mig att gå till hälsan(jag som hatar att gå till sjukan mm) där tittade en distrikssköterska på ögat och sa att antingen en ögoninflammation men mer troligt allergi eftersom det bara kommer på ena ögat då inflammation är mkt smittsamt..kan va min syrras katt som lämnat något hår på nåt klädersplagg, hm..kul att bli allergisk vid min ålder, ska dit på test senare någongång..Kan ju inte låta bli att klia och tabletterna kostade "bara" ca 400kr men vården är ju dock väldigt bra här i sverige, man blir ju lite rädd när det är ögonen, är bara glad att det inte var stumpans..imorgon åker jag iallafall med ett par kompisar till sthlmGlad
    Ska gå på wallmans, shoppa och bara ha det härligt i största allmänhet! Har dock GRYM ångest över att för första natten vara borta fr henne men risken att hon kommer att sakna mig är väl inte så stor, pappa busar ju heeela tiden. Hm..undra just om ni orkar läsa igenom detta??? Tveksamt! Nu ska jag byta maskiner men återkommer, puss sålänge..
    Förresten undra hur det går i tävlingen i expressen?

• tokfiorna
    nej..golden hits var det ju, va ju så kul sa thullan..
  • Pärlan81

Kotten: Ja det är nog bajset! Så var min pojk med, han bajjade ju rätt ofta som spädbarn. Samma med molly. Smörj med salva så blir det nog bättre!!!

tokfiorna: Jag läste allt Kul att shoppa, det är ju ingen tråkig hobby

Du får ha det så skoj! Det verkar som din lilla är i trygga händer! Men du kommer längta ihjäl dig vill jag lova hihi!

• Miidori

hehe skickat iväg telefonlistorna till alla nu! KRAM..

• medistra

välkommen hit Annizsj!

grattis Linslusen!

Kesso: har du vikarierat mycket i bankeryd säger du? jag arbetar som förskollärare på nyarps förskola och har även arbetat på björkängen, vart har du varit och när? kanske vet vem du är då

jomi: prova att blanda i någon tesked messmör i ersättningen varje gång, det är lite lösande och hjälpte bra på Lukas när han var liten

Springsteen: haha, han är dyr, din sambo, ska fundera på om han kan vara värd sitt pris.
    stegräknartävling hänger jag gärna på 1 mars, har ju precis grävt fram min gamla stegräknare ur lådorna

Miidori: håller tummarna att Tindra håller sig frisk

Counterfeit: verkar som att jag hittat min jämlike här , en som inte äter kött, inte dricker kaffe och verkar vara lika stor gottegris som mig

Castle: håller alla tummar och tår för dig i helgen

Kotten: jag tror också att det röda beror på bajset, bara att smörja på så gott det går, du ska tvätta allt men inte innanför förhuden, den ska man inte röra

är såå stolt över båda mina pojkar, Lukas bajsade i pottan för andra gången i sitt liv igår och Loke har börjat prata bebisspråk: aaaaa-go, a-goooo säger han hela tiden, dessutom har han börjat spricka upp i underbara soliga leenden när man pratar med honom, helt fantastiskt vad stolt man kan vara

ha en skön helg nu allihop!

• tokfiorna

Pärlan: Eller hur??? Hittade en shopping"bibel" som var med i en mama tidning i höstas, finns ju asmycket fräna barnbutiker, antar att jag får springa själv i dem men det får det vara värt..ska väl försöka hitta en del till mig oxå men lagom kul när kilorna är ivägenLedsen
    Men finns ju massa kul till hemmet oxåGlad miidori: tack för den låånga telelistan, du är bara för go som tar tag i det och orkar..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping