välkommen hit Annizsj!
grattis Linslusen!
Kesso: har du vikarierat mycket i bankeryd säger du? jag arbetar som förskollärare på nyarps förskola och har även arbetat på björkängen, vart har du varit och när? kanske vet vem du är då
jomi: prova att blanda i någon tesked messmör i ersättningen varje gång, det är lite lösande och hjälpte bra på Lukas när han var liten
Springsteen: haha, han är dyr, din sambo, ska fundera på om han kan vara värd sitt pris.
stegräknartävling hänger jag gärna på 1 mars, har ju precis grävt fram min gamla stegräknare ur lådorna
Miidori: håller tummarna att Tindra håller sig frisk
Counterfeit: verkar som att jag hittat min jämlike här
, en som inte äter kött, inte dricker kaffe och verkar vara lika stor gottegris som mig
Castle: håller alla tummar och tår för dig i helgen
Kotten: jag tror också att det röda beror på bajset, bara att smörja på så gott det går, du ska tvätta allt men inte innanför förhuden, den ska man inte röra
är såå stolt över båda mina pojkar, Lukas bajsade i pottan för andra gången i sitt liv igår och Loke har börjat prata bebisspråk: aaaaa-go, a-goooo säger han hela tiden, dessutom har han börjat spricka upp i underbara soliga leenden när man pratar med honom, helt fantastiskt vad stolt man kan vara
ha en skön helg nu allihop!