• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

hehe jag vill åka till ullared!!! SHOPPA loss lite :D:D

• Pärlan81

Tokfiorna; Ja den bibeln har ja här i lådan haha.

Miidori; Fint du gjort listan! Jag vill med till ULLARED, blir till våren nu!

• therese o ebba

Miidori: jag vill med åka till Ullared!! Kan vi inte försöka få ihop ett gäng här och åka framöver nån gång?! Tack förresten att du bryr dig så mycket när jag ska flytta från stan. Som ni vet är ni alla välkomna hem till oss sen (när vi fått lite ordning). Sen kommer jag självklart att komma på alla fikor och babysånger och tjejkvällar även efter jag flyttat. Ska se om jag kan reservera en plats på bussen, hehe Flört

Har faktiskt börjat packa lite smått idag... men nu fastnade jag här framför igen. Sen så går det ju inte så fort när jag måste underhålla Ebba hela tiden.

Kollar väl in snart igen..

Mamma till Ebba 061011
  • medistra

är också sugen på ullared: om någon har eller känner någon med busskörkort så kan nog jag fixa en stor buss antingen gratis eller till ett väldigt bra pris

• Miidori

Jag skulle egentligen behöva åka till ullared snarast känns det som, om nån är sugen på det så säg till för guds skull!!..Jag betalar halva bensinkostnaden!..jag har ju inget körkort :/:/..

• medistra

inget körkort här heller

men vi har en ny stor bil

• Miidori

Vilket cafe ska vi ta på Tisdag??..är ju rätt bra o veta lite innan? Förslag?

Helst inte åhlens eftersom hissen var så otäck!..Sesam??

• therese o ebba

Sesam funkar för min del.

Jag har körkort Glad, jag kan köra. Fast det är inte alltid jag har bilen... Jimmy har den rätt ofta.

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

jaa men då åker vi då tessan? hahah!! ;);)..säg till när du kan, så följer jag med *ler* ;P..är du ej onlajjn på msn? ;)

• medistra

vi har som sagt en stor bil, fast man får ju inte plats så många om bebbarna ska med

men som jag nämnde innan att om någon kan rota fram någon körglad person med busskörkort så fixar jag så att v kan hyra en stor buss, rymmer väl omkring 60 personer eller så, då kan vi ju åka ett gäng plus att vi har gott om plats för alla våra fynd

delar vi sedan alla på hyra och bensinkostnad så blir det ju inte så mycket per skalle

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping