• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Ullared hörde jag rätt

Jag har bil och körkort kan även fixa en combi men vill nog inte åka förräns nästa månadsskifte....

Tävlingen har jag inte vågat kolla på längre.. blir så arg.. så uppenbart fusk!!!!! tycker inte de är såå troligt att så fort någon ökar med ca 50röster så fort någon annan går om... så jag ser de som att Min sambo är charmigast

Kottten ang röda stjärtar... tvätta enbart med vatten o olja ett tag o testa att smörja med inotyol (eller zinksalva, tvättas oxå bort från hud lättast med olja emellanåt) o använder våtservetter så byt märke (o använd dem bara när du är ute)... O tänk på att vissa barn reagerar ex på natusan olja osv...  Mina bästa tips

Sambon överger mig ikväll och ska till Gislaved... kommer hem i morron... Så ska till mina föräldrar ikväll... så de får bära en stund innan jag åker hem o ska söva han Så jag ska åka buss med han för första gången idag... funderar på om jag ska ta bärselen eller vagnen... har inga tossor till overallen... men har massor av strumpor i olika storlekar... Tror ni det funkar???  är lite skeptisk...

• tokfiorna

GRATTIS TILL OSS DETTA VAR SIDA NR 200!!!!!! HAR OXÅ KÖRKORT OCH BIL..DOCK INTE BUSSKÖRKORT MEN MAN KAN JU ÅKA FLER BILAR. STÄLLER ALLTID PÅ SHOPPING. HAR BARA VARIT I ULLARED TVÅ GGR, MIN KOMPIS KÖPTE SKITSNYGGA LAMPOR DÄR NYLIGEN, NÅGOT FÖR DIG TESSAN TILL DEN NYA KÅKENFlört

• tokfiorna

Springsteen: Är ju smidigt med bärsele, jag brukar alltid hålla på siris fötter, har inte heller några tosser, barn är ju inte så frusna som man tror, kan ju dock vara skönt att ha vagnen om han vill somna lite sen? Har åkt buss två ggr och det har funkat bra, de är ju så låga idag. Sen är det kanske skönt med vagnen då du kan lasta grejerna du ska ha med, blir ju alltid en hel del.

• tokfiorna

Miidori: var en liten annons i jp där det stod: snart smäller det bom bom, det är ju det fiket jag snackade om, tänk om vi har sådan tur att det öppnat till tisdag?? annars måste vi ju ha en reserv plan och då är sesam bra tycker jag.

• therese o ebba

Tokfiorna: Ja, dom har faktiskt jättesnygga lampor där, har redan spanat in dom Flört. Vad roligt för dig att åka till Stockholm! Hoppas du får det riktigt trevligt.

Medistra: tänker o tänker men kommer inte på nån med busskort, annars hade det ju vart perfa! Men som sagt, man kan ju ta flera bilar..

Nu kom sambon hem o berättade att han kanske skulle på "killkväll" med poker och öl så då får jag väl dra hem till syrran och våldgästa lite, hihi. Jag som hade tvättid ikväll, vad synd att jag missar den...NOT .

Ha en bra helg allihopa!!

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

ja hoppas att det öppnar lagom till på Tisdag...weeeiii!! ..vore ju toppen :D:D

• Pärlan81

Terese o Ebba: Ja ställer alltid kul att åka flera till Ullared.

Tokfiorna; Ja lampor köpte jag me sist. De har fina där!

Jag har inget körkort heller...tyvärr... Började men tog paus när jag blev gravid, ville inteköra om nåt skulle hända... jag är inte så bra på att köra bil

Sen har det inte blivit av. men snart så!

Sesam låter bra om jag kan hänga på!

• Miidori

tessan när du gick offline kom jag precis till datorn, hehe :):)..men men..jag backar verkligen inte för att åka till Ullared!!..Känner inte heller någon som har busskort tyvärr, min sambo har bara lastbil, och lastbil släp kort...

• tokfiorna

Tessan: vad snäll du är som tar det så lugnt..jag vill vara sådan men misslyckas ofta, inte så att min sambo inte får vara på sitt håll men är jag inte beredd och jag längtat så blir ja lite sur, helt mot min vilja, blir så trött på mig för det..

• Springsteen
    Tessan.. var ju synd att vi inte visste de tidigare då kunde vi haft tjejkväll pappa kommer o hämtar mig snart.. o jag tar vagnen...

Marcus fick en kasse av hans gamla handledare med kläder och en babybjörn active!!!! vi hade en bärsele innan men den var ju inte alls lika bra!!!! han bara ringde o sa att han lämnat en kasse på hans jobb som vi kunde få... Marcus har ju inte pratat med han sen praktiken i våras... Så snällt!!!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping