• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

nu är det miiidag..men ha en bra helg alla!massa kramar

• Angeelica83

go eftermiddag...

jag ställer oxå på ullared har både bil o körkort..

nu har vi precis kommit hem från tranås..
    fy va segt de är att åka bil, fast de ine är speciellt långt.

• Tintan

Ullared gud vad skoj...ställer direkt men tyvärr inget körkort.

Thullan: Klart jag kommer på tjejkvällen även om inte Jenny kommer, sa bara att det vore skoj om hon hängde på.

Här har vi röjt som bara den,och nu ska jag fixa tjejernas kläder lite, de växer ju ur allt så snabbt......men Michelle har ont i magen nu och vill bli buren hela tiden, får hoppas hon bajsar snart så blir det lugnt igen
    Kramis

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Småbarnsliv
    Kesso---› Nej min mamma jobbar inte på förskolan, hon jobbar på Teknikprodukter.

Tintan---› Ja visst går veckorna fort, fattar inte hur fort det egentligen går, men samtidigt ändå sakta, men men det är ju 6 veckor sedan man testade pos nu. Det var trevligt i Bankeryd.

Alla andra---›
    Oh Ullared, I love it.. Jag hänger gärna på har körtkort & kombi, men det får gärna vänta tills & om jag får skattepengar & det får jag ju veta i april... Åker ni tidigare får jag väl dra med gubben min igen, det var ganska mysigt senast.
    Har inget busskort, men det finns ju billiga bussar med plats för 8 - 9 personer som man kan hyra...
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Miidori

Jag funderar här nu ifall man skulle försöka masa iväg till ullared i Veckan, men det återstår att se!! hehe har ju både måndag och Tisdag uppbokad än så länge! KRAM =)

• Pärlan81

Tintan; Haha kan se dig framför mig med din vagn på Ullared, vet ju hur det var när vi åkte sist, hehe du hade handlat som en tok

Nu är min karl hemma Skönt! Zack vart så gla!

Nu ska vi se på Let´s dance sen blir det lite att umgås.

ha det gott alla ses la här imorrn igen...säkert!

kram kram

• Tintan

Pärlan: ja precis *asg* nu har man ju 3 barn att handla till med....

Ja nu ska vi bara ta och sätta oss i soffan och kolla på tv,är helt slut i hela kroppen efter denna dagen med packning och röjning....ska bli så skönt att köra bort ett lass imorgon....

Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kottten
    TACK för svaren om röd rumpa, o att ni inte idiotförklarar mig... hihi... Då e ja inte helt ute o seglar iaf! Känns skönt!

Vi har bytt blöja en gång i timmen/varannan timme tvättat rent under höga illtjut, smörjt med inotyol o på med ny blöja o det börjar ge liiiiite resultat. Men ack så han kan skrika när det gör ont... det skär i mitt hjärta!!!! Gråter Jag har aldrig använt våtservetter mer än i nödfall i skötväskan. Mina tjejer har inte tålt de alls! Så vi fortsätter att tvätta o smörja.

Ullared vore ju hur trevligt som helst! Om det blir lite senare hakar ja gärna på! Vi får väl helt enkelt diskutera det med jämna mellanrum.

Satt här o väntade på Så ska de låta o så börjar de inte förrän om en hel timme! suck! Å andra sidan lite mer tid att sitta här juh...

Trevlig kväll!!!!
  • Gravisen

God kväll på er 

Tokfiorna: ha et så skoj i  sthlm 

Jag hänger oxå på ullared om det e  så att sambon inte vill me annars har vi planerat liten resa dit, speciellt nu när vi snart flyttar 
    och då har jag me körkort....

I morgon kommer det en o tittar på huset vårt  o vill de ha det så tar de det den 1 /4  det betyder alltså att vi kanske flyttar om 1 ½ mån  HERREGUD   det e bara att börja packa o titta på allt som ska in tapeter o nya möbler  gu va skoj 

Det var någon som sa något om messmör i välling..jag har hört att man inte ska ge det längre till små barn nåt ämne i det som inte e bra..det sa de på bvc när jag frågade för att jag hade hört det.....

ha det så mysigt

kram

• tokfiorna

GOD MORGON SÖTNOSAR! Ska nu åka ville bara säga hej..stumpan ligger å snusar, buhuhu..Angelicca: Om du hinner se detta så vore du en ängel om du kan hjälpa daniel med siri ned i bassängen idag, han är ju inte den som ber om hjälp direkt, om du inte ser det så har det säkert löst sig ändå, ha det bäst alla, kraaaam.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping