• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Godmorgon på er! (Eller för dig Tessan är det väl eftermiddag vid det här laget om du  är uppe redan  klockan 7Flört, ha det så bra i huvudstaden nu.)

Springsteen: Ja, det var ju synd jag inte visste om pokerkvällen innan. Hade ju varit jättetrevligt med en tjejkväll! Det får bli nästa gång vi blir "övergivna".

Miidori: Jag kan nog inte följa med till Ullared redan nästan vecka. Vi åker ju antagligen till Sälen på onsdag eftermiddag och är borta till söndag.

Nä, nu ska jag väcka mina darlings...

Kram på er alla

Mamma till Ebba 061011
  • Calylite

hehe Ullared på löning och barnvagn kanke inte är att rekomendera om man inte har en k-pist med sig *asg*
    Lite senare kan ja kankse hänga med, beror på när, den 4 okt är de konfa för systersonen som man ska gå på, huvvaligen att träffa släkten.

• Kottten

hej!
    Har börjat mitt nya liv nu... att amma framför datorn... hehe... o skriva med en hand. Men man lär sig väl... tar bara lite längre tid men det ska nog gå.

har massor ja behöver få ur mig e arg!!!! men får skriva o gnälla om de sen när ja har händerna fria...

ha en bra da!!!!!

• Miidori

Godmorgon på er allihopa! ..Hoppas att att allt är bra med er.själv är det ganska så fint här, förutom Tindra då..Tycker så synd om henne..Hon är helt täppt, plus att hon är helt hes och skrovvlig...Får la se ifall hon piggnar till tills på måndag, annars får vi nog vara hemma!..

Hoppas du har det kul då tessan när du är iväg! :D...

Blir nog inget ullared i veckan trots allt..Blir så mycket denna veckan en då :D..Sen så får vi ju se ifall Tindra piggnar till med...inte kul ifall hon mår dåligt att åka någonstans..Då vill jag ju ta hand om henne!..

Hoppas alla här får en bra lördag! KRAM

• Pärlan81
    Godmiddag!!!

Miidori: Stackars liten! jag lider med dig! Molly är jättetäppt än o hostar på, fast mest på natten så det är åt rätt håll. Det går så mycket baskelusker nu så nu ska jag verkligen hålla mig ifrån alla med snoriga näsor o hostande. Så mina barn får vara friska några veckor. Dagis finns det ju en del baciller men hoppas Zack är lite starkare nu o klarar att hålla sig frisk lite litet tag.

tokfiorna eller Tessan shoppar väl på antar jag just nu! Vill med!

Jag kommer inte kunna hänga med nästa vecka på  nån fika men veckan efter det så gör jag gärna det. om jag inet får barnvakt så tar jag med mig min fis. Finns ju nåt som heter muta haha.

Ha det gott alla idag!!! Sköt om er o era små förkylda eller inte.

Kramkalas!!!
  • Kesso

Hej på er alla!

Hoppas ni mår bra och att ni får en skön helg.

Jag läste om Ullared. Det lät väldigt roligt. Jag skulle gärna vilja hänga på men vet ej om jag orkar. Kanske att min man hänger på då. Har ni bestämt datum?

Ha det gott alla.
    KRAM

• Miidori

Gooodag hehe! Upptäckte innan idag att Tindras första tand börjar komma :D..Kanske däärför som hon varit lite förkyld :D:D..weii weii weii :):)

• Miidori

neeej då Angelicca det kommer nog med Tiden..trodde inte att Tindra skulle få några tänder än, så jag blev ju lite smått chockad härnär jag såg att en bissing börjar komma :P

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping