• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

MIIDORI och ANGEELICA83: Vilma fick sin första tand för en vecka sedan och var då snart 10 månader. Ja, det var sent men då sägs det att de får starkare tänder. Jag vet ej om det stämmer.

• Angeelica83

har oxå hört de men jag fick oxå mina tänder vid 10 mån och jag vet inte om mina tändre är överdrivet starka
    jag har en kompis och hennes dotter är 1 år och en mån och hon har precis börjat få sina tänder.. de är ju rätt så sent..

• Kesso

Ja, det var verkligen sent. Jag fick mina tänder sent , nästan 10 mån också. Jag har haft starka tänder inte ett hål i dom. Det är fantastiskt. Det kan ju stämma.

• Miidori

Madde Tipsade om malmborgs!Det hade blivit större, sen så slipper vi hiss!..Så jag tycker vi testar det på tisdag i fall inte Bom bom öppnat! Vad tycker ni?

• Miidori

Tindra är 4 månader och 1 vecka!..Så jag blev ju lite chockad..men vi får se..kanske tar tid för den att komma upp :P

• therese o ebba

Stackars Tindra som är förkyld! Det beror ju kanske på att hon börjar få tänder nu då.. Hoppas hon kryar på sig snart.

Malmborgs blir jättebra! Dom har go fika Räcka ut tungan.

Skrev ju igår att vi inte hade nåt inplanerat på hela helgen. Men nu är vi helt plötsligt bortbjudna ikväll och svärmor har hunnit med ett av sina oanmälda besök. Alltid lika roligt...grr... Men imorgon SKA vi inte göra något alls!

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

Grrr..gillar inte heller oanmälda besök..särskilt inte utav vissa personer...grrr...inte alls roligt ://..Men Tindra har ju ingen feber eller något, bara lite rooslig o täppt..men hon blir nog bättre!! Hoppas du får kul Tessan to night!..KRAM!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping