• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Jaa, hoppas Tindra hinner bli frisk till babysången. Måste in och kolla länken nu, livsfarligt... Slutar ju bara med att jag köper massa onödigt.. Men måste säga din flaska, Cissie, verkade himla praktisk. Kanske ska köpa en sån... Kram på dig

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

jaa vad bra angelicca!!...länka gärnan sidan för dom som vill ha den där flaskan :D

• Springsteen

suverän att ha en sån till semestern ju
    funderar på att beställa en sån med flaskvärmare lite längre fram vi brukar ju åka i väg med bil o tält ganska ofta... Tack för tipset... Har ju i o för sig en vällingdoserare... funkar ganska bra oxå... men har ingen värmare

• Angeelica83

nu kostar den blötsligt 79kr exl frakt *skumt* jag beställde en för 10 minuter sen då kostade den 63kr *skumt*

• Miidori

Då det till kom ett nytt namn i telelistan, så uppdaterade jag den och skickade ut till alla!..Nu är detta den slutgiltliga!..Så hoppas alla fick den i sin inkorg :D..Ska även skicka ut min adress och en liten vägbeskrivning till alla er som kan tänkas komma den 1 mars med :D.!

KRAM ha en bra helg!

puss hej!

• MN72

Så, nu har jag läst igenom allt ni har skrivit de senaste dagarna. Tog en evighet . Minns tyvärr bara en bråkdel, för amningskoman har fått sällskap av en massa mediciner .

Igår opererades jag för min bröstböld. Jobbigt, men såååå skönt att de äntligen kunde göra nånting åt eländet. De pövade att tömma den i torsdags, men då fick de inte ut allt var, så det var därför de opererade. Rätt skönt faktiskt att få sova under tiden. Fast man var ju rätt mör efteråt .
    Nu är jag iaf hemma med bröstet i paket. Mår iaf bättre än på länge både i kroppen och själen .

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping