• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen
    Therese & Ebba: haha.. jag blev bara svärmor nämnde igår att hon skulle ha Wilmer när han blev större och de skulle leka med bilar och äta godis och glass hela kvällen... Högg jättesnabbt att han kanske inte kommer tycka om att leka med bilar och han får bara äta godis o sånt på lördagar  och inte lika mkt som kusinerna!!! Jag skulle inte vilja vara den andra personen om jag var i din sits
  • Blondie 68

Är det någon som har ett foglossningsbälte som ni inte e nöjda med. Jag har ett från sjukgymnasten, men vill ha ett som kommer från ex kiropraktorn.
    Det är ett grått med karborre spänning. Den ser lite tråkig ut till utseendet. Jag hade för mej att det var någon utav er som hade ett sådant å var inte nöjd med det. Vi kanske kunde göra ett byte.
    Mitt är storlek 105. Det ser ut som en korsett i ryggen.Den är ca 20 cm bred.

• Springsteen

Blondie68 finns på gularehab i habo annars.. de är billigare än de du får hos sjg....

• medistra

Blondie 68: jag har ett sånt grått med kardborre, använder det inte längre så du kan få det av mig om du vill

• Blondie 68

Springsteen:
    Jo jag har redan köpt det hos sjg. 300 riksdaler betalade jag för det.

Medistra:
    Behöver inte du det ????
    Jag vora tacksam för det bältet. Det är lättare att använda.Bara att sätta det utanpå jeansen. Jag hade ett för några år sedan, men lånade ut det å fick ej tillbaka det. Tråkigt.....
    Jag blir helt tokig på bältet jag har nu. För mkt jox innan det kommer på plats.

• medistra

Blondie 68: nä, tycker inte att jag behöver det längre, använde det mest i slutet av graviditeten och de första 2-3 veckorna efter att Loke fötts och nu ligger det i skåpet och "skräpar", jag betalade heller inget för det (min sambos mormor ärsjukgymnast med egen praktik) så du kan få det gratis av mig

• medistra

Blondie: varsågod! du har väl tele-listan? i så fall kan du bara ringa någon dag så kan vi försöka stämma träff, eller om nästa fikaträff funkar för både dig om mig, då kan jag ju ta med det dit i så fall

näpp, dags att gå och passa på att sova en stund nu när båda killarna sover

• Kottten

Hej svejs!

Hade en toppennat här! Hela familjen somnade vid tolvtiden igår o sen vaknade Melvin vid 4 o ville äta o så nu bläja. Somnade om igen vid kvart i fem o sov ända till nio!!! Håller tummarna för att det håller i sig!!!!!!

Här är det bättre idag. Hormonstormen har lagt sig lite o höfterna bättre. Har tom varit på en liten promenad idag o de va såååå skönt! Mormor har varit här o skådat det lilla underverket. Så stolt så fast det är tredje barnbarnet... hehe... O så hade hon varit o shoppat oxå En hel massa fina kläder! Kan ju tillägga att min mor inte är den som direkt köper en massa så det var en positiv överraskning!!!!!! Hon tillhör den generation som tycker att second hand är världens bästa grej!

Nu blir det en slappareftermiddag i soffan. Så skönt att inte ha några förpliktelser eller tider utan bara få flyta!!!

• Pärlan81

Hej tråden!

Skönt att ni är här!

Jag är också  idag! Antingen pms:Ar jag o överdriver allt eller så får jag helt enkelt lov att vara lite irriterad ibland. Har muttrat hela dan känns det som.

Hoppas ni har kul på sången!

Ebba o Therese: Jag förstår dig! Man får lära sig sätta ner foten! Inte alltid lätt o ibland så blir man ledsen o ARG! Jag vet själv att det kan planeras lite väl mycket för framtiden när dom är så här små  man själv blir lätt stressad- tycker det är jobbigt!

Kotten: SKönt att det gått bra! O slappa får man o bör man ibland

Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping