• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen
    Kottten: känner igen de mesta... Attt du vågade prova dina byxor de gjorde jag först denna veckan (6v efter när jag visste att jag gått ner en massa) O frossa hade jag oxå efter att mjölken runnit till.. hade inte feber men de kändes så i kroppen

Idag har vart en skitdag!!!! humöret i botten... lipat över precis inget o insett att de var jobbit när sambon var borta fån fredkväll till lördag 14:00 hur ska de då gå när han ska vara borta fred-sön om 2 veckor o till råga på allt så var det middag hos svärföräldrarna...
    Sambon har dock nu lovat att han ska vara snabbare på att säga ifrån till sina föräldrar och att han ska åka på lördag fm istället för fred kväll... Han ville först inte åka alls.. men då skulle jag ha haft för dåligt samvete... de har en årlig herrmiddag och de var de första han sa när vi börja prata om barn... att jag måste få åka på den även om vi har barn.. de planerar och fixar hela året för den...

jag kanske tittar in på fikat efter BVC men jag hör av mig till nån av er i så fall... beror på hur lång tid de tar...

NÅn av er som fått ont i ljumskarna/höfterna efter förlossnignen?? alltså inte foglossnign för de sitter mer i musklerna.. kan inte räta upp mig ordentligt!!
  • 20120508

Hej allihopa,,finns lite nya bilder på Ronja nu för dom som är lite nyfikna

• Miidori
    Misanmi :Det måste jag titta på :):)..

Thullan: Tindra har också där nere :)..en som kommit upp lite, och en som inte kommit upp alls..Hon gräver och gräver i munnen hela tiden med fingarna :P

Thullan vet du ifall tokfiorna skulle möta mig vid ica imån?eller så kanske du kan beskriva vart coffe blahaet ligger ;P?...kram
  • Blondie 68

Kotten:
    Jag hade inte heller någon foglossning under gravideten, men sedan fick jag efter att jag fött Louise. Kunde inte gå en meter.
    Nu snart 3 månader senare har fortfarande ont.
    Men jag har fått värktabletter av gyn. Diklofenac å alvedon hjälper dugligt.
    Nu ska jag in å läsa din berättelse.

• Miidori

För längesen skrev jag en liten låt..Texten är så fiin...Så tänkte lägga upp den här.. :)

1.Tunga steg när snön faller ner..
    Ett hjärta som slår som inte orkar mer.
    Tårar som faller ner ifrån kinden
    Blåser bort med den kalla vinden..

ref://
    vaknar upp till en verklighet
    öppnar ögonen på nytt..
    allting som man någonsin gjort
    vad har det betytt?
    Måste vara stark inte svag, måste orka idag är idag.

2.När blommorna dör fryser allt till is..
    Vill se klart ingen dimma inget dis..
    Allting bara slocknar och försvinner sakta bort..
    Klockan står still som den aldrig ens har gått..

3.
    Allting börjar vakna, blommorna börjar blomma ut
    Nu ser man klart när man tittar ut..
    Måste vara stark inte svag, måste orka idag är idag.

• Tintan

Jättefin text verkligen Cissi....
    Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Småbarnsliv
    Kotten Jajmensan det gjorde de utan att knorra..
    Min mamma har FORTFARANDE problem med sitt bäcken, & den yngsta av hennes barn är 18 år.. Så det kan sitta i hormonellt.. Men hon går på värktabletter för att klara dagarna på hennes jobb  
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Thullan

Miidori: Fin låt.
    More coffe ligger på klostergatan vid Lasarettsparken, typ mittemot Godishuset. Tror de skulle möta dig vid Ica imon, det sa hon ialla fall.
    Nu ska Wilma äta sitt sista mål för dagen.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping