Kottten: känner igen de mesta... Attt du vågade prova dina byxor

de gjorde jag först denna veckan (6v efter när jag visste att jag gått ner en massa) O frossa hade jag oxå efter att mjölken runnit till.. hade inte feber men de kändes så i kroppen
Idag har vart en skitdag!!!! humöret i botten... lipat över precis inget o insett att de var jobbit när sambon var borta fån fredkväll till lördag 14:00 hur ska de då gå när han ska vara borta fred-sön om 2 veckor o till råga på allt så var det middag hos svärföräldrarna...
Sambon har dock nu lovat att han ska vara snabbare på att säga ifrån till sina föräldrar och att han ska åka på lördag fm istället för fred kväll... Han ville först inte åka alls.. men då skulle jag ha haft för dåligt samvete... de har en årlig herrmiddag och de var de första han sa när vi börja prata om barn... att jag måste få åka på den även om vi har barn.. de planerar och fixar hela året för den...
jag kanske tittar in på fikat efter BVC men jag hör av mig till nån av er i så fall... beror på hur lång tid de tar...
NÅn av er som fått ont i ljumskarna/höfterna efter förlossnignen?? alltså inte foglossnign för de sitter mer i musklerna.. kan inte räta upp mig ordentligt!!