• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Grattis Melim visst är det underbart

Nån som vet om de är fler ställen i stan än babyproffsen och 1klass som säljer bärsjalar?? har bestämt mig för att köpa en nu... testade Maxpax igår och den var ju supermycket skönare än bärsele... o Wilmer somnade på stört och sov jätteskönt.. Så tänkte åka runt och kolla om vi hittar en i morron... kollat lite på nätet och de blir ju billigare att köpa hemma med frakten..

• Pärlan81

Miidori: åh vilken fin låt! Duktig du är!

Tintan; Jag funderar på en sån spiral med, men vad dyrt det är. Vad är det för nackdelar?
    Blödningar får man med eller?

• Pärlan81

Misanmi: Jättefina bilder på din dotter! Vilka ögon hon har! O det är inte alltid maten kommer där den ska, haha, Molly gnider i ansiktet o på allt så det ser ut som kom o hjälp överallt

• 20120508

miidori: Jättefin text, du har talang

Tintan: ska du sätta in hormonspriral eller koppar?
    jag ska också sätta in en nästa vecka... är jätte nervös. Tycker inte om att gå dit.. Men vem gör det? Jag ska sätta in hormonspiral.jag har haft det innan och då slapp jag min mens och det är ju skönt jaja,, allt går nog jätte bra ska du se! lycka till

• Småbarnsliv

Melim...Hejsan! Vad skönt att du har gått ner så mycket.. GRATTIS..

Detta med att prova byxor & så efter Simon gick endast upp 4 kilo med honom & tappade 9 efter förlossningen kunde jag ÄNDÅ inte ha byxorna.. Höfterna hade blivit bredare...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Miidori

hehe tack så mycket :)..jag skriver ganska så mycket..fast jag sjunger hellre :)...så babysången passar mig utmärkt :)..jag gillade inte heller efterkontrollen kan jag säga...fyyy...det känns ju så pinsamt att sitta i den där gynstolen..man vet inte vilket håll man ska titta åt :P..

Ska nog sätta ut lite texter jag skrivit i min blogg här på familjeliv tror jag :D:D..så kan den som vill läsa dom :D KRAM

• 20120508

Pärlan81: hehehe,, men det är kul att se vad hon gillar och inte gillar... hon äter gärna dom goda persika efterrätterna men spottar ut majs puren hon ÄLSKAR äpple och morots juice...
    vad äter molly för nått?

• Kottten
    Springsteen: Känner igen mig precis i din beskrivning! Det sträcker o drar i ljumskarna här oxå o jag går lite lätt framåtlutad. Måste se helt sjukt ut! Skrattande Till det har ja nu oxå ont i höften. Kanske helt enkelt bara sviter efter fl då??? Har du haft en massa eftervärkar oxå? Hur länge hade du frossa då? Min har hållt i sig idag o blivit värre nu ikväll igen. suck...

Blondie: Usch då! Låter inget lovande för mig då... Ledsen Men hur tar du dig igenom vardagen? Jag har ju fortfarande mannen hemma ja... vet i katsen hur de skulle gå annars...

Småbarnsliv: Nä fy då! Finns det verkligen ingen annan utväg än värktabletter???

MELIM: Å va roligt för dig! Jag hör ju att det finns liiiiite hopp för mig oxå då... vägde mig sista gången ca 3 veckor innan Melvin kom o då visade vågen +19. Så om nån vecka kanske ja vågar ställa mig på vågen då...

Miidori: Kan bara instämma. Fin text!

Efter alla inlägg om det här med foglossning kan ja ju tyvärr bara konstatera att jag troligvis kommer få dras med denna värk. Usch! Lika bra att börja vänja sig o utforska hur mycket jag kommer klara av o så istället för att vänta på att det ska bli bättre... suck! Men tack för alla svar!!!!!!
  • Miidori
    Melim: Gött att du gått ner så mycket :D..

Jag fick ju p-piller av min barnmorska föressten..Cerazette...vilken jävla skit rent ut sagt..
    Jag hade mens konstant i en månad..blödde nästan hela tiden..så jag ska ha något annat nu!! Tänker inte stå ut med vad som helst :P..Det funkade i alla fall inte för mig, men för någon annan kanske det funkar bättre ;P

Har lite texter i bloggen för den som är intresserad av att läsa :D
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping