Springsteen: Känner igen mig precis i din beskrivning! Det sträcker o drar i ljumskarna här oxå o jag går lite lätt framåtlutad. Måste se helt sjukt ut!

Till det har ja nu oxå ont i höften. Kanske helt enkelt bara sviter efter fl då??? Har du haft en massa eftervärkar oxå? Hur länge hade du frossa då? Min har hållt i sig idag o blivit värre nu ikväll igen. suck...
Blondie: Usch då! Låter inget lovande för mig då...

Men hur tar du dig igenom vardagen? Jag har ju fortfarande mannen hemma ja... vet i katsen hur de skulle gå annars...
Småbarnsliv: Nä fy då! Finns det verkligen ingen annan utväg än värktabletter???
MELIM: Å va roligt för dig! Jag hör ju att det finns liiiiite hopp för mig oxå då... vägde mig sista gången ca 3 veckor innan Melvin kom o då visade vågen +19. Så om nån vecka kanske ja vågar ställa mig på vågen då...
Miidori: Kan bara instämma. Fin text!
Efter alla inlägg om det här med foglossning kan ja ju tyvärr bara konstatera att jag troligvis kommer få dras med denna värk. Usch! Lika bra att börja vänja sig o utforska hur mycket jag kommer klara av o så istället för att vänta på att det ska bli bättre... suck! Men tack för alla svar!!!!!!