• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Cissie: Då är jag utanför 13.10 imorn

Mamma till EbbaBebban
  • Miidori
    Gravisen, ja då lowa får följa med :D..Men jag varnade att jag ej har några leksaker, så ta med dej en bunt!haha! ojj vad stor han blivit den lille plutten! MAssa kraaamar!
  • Miidori

ja jag hoppas det inte tar längre tid än 10 min å gå..men om vi ska tjööta på vägen så tar det kanske en 15 min...så kom ut vid 13.15 istället så slipper du frysa!

• 20120508

Hej allihopa...

Ville bara säga att bombom inte har öppnat, var ute och gick en liten promenad nyss.. skööönt det var att få lite luft

och dom har inte heller byggt ut på malmborgs...är kanske lite svårt att ställa vagnar där inne..tycker det ser så trångt ut.

jaja,,,men vi får väl se vad som händer imorgon, finns ju mer fik i stan att välja på om vi nu inte skulle få plats.

Ses i morgon! Sov så gott!!

• Småbarnsliv

Miidori... Ja detta med vikten är ju inte så mycket att göra åt, har ju pcos så jag är överviktig redan innan, med de andra barnen har jag endast gått upp 4 & 6 kilo så jag hoppas att det blir så denna gången med..

Ja jävlar med bilen & Simon & allt..
    Det är andra gången som vi krockar med han i bilen, sist var det jag i en kökrock.. Men usch vad dyrt det blir...

Springsteen... JO de ville ha mig till Dietist med, men heeej man vet ju redan vad de kommer säga, skippa pizza med mera... JAG VET!"

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv

Tintan.... Ja hyffsat okej, gubben har lite problem med nacken, Simon säger att han INTE har ont i nacken & vill INTE till läkaren, men de får allt gåt ill vc imorgon bara för att få det dokumenterat.

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Kottten

Kikade på några foton från sången idag. Guuu va ni verkar ha haft mysigt!!!

Kan berätta att mina höfter verkligen är bättre idag. Trots promenad och mycket plock här hemma så håller de sig i schack! Håller tummarna att det ger med sig mer o mer!!!! Även eftervärkarna börjar ge med sig så sakteliga. Sååå skönt! Har för övrigt haft en sån där toppendag! Allt känts så där positivt o skönt. Den där riktiga lyckan har infunnit sig, så himla härligt!!!! Känns som ja skulle kunna frälsa världe idag... hihi...

Melvins röda rumpa har för övrigt oxå gett upp! Blöjbytena är numer de lugna mysiga stunder som de ska va!!! O så har han badat för första gången... Fast de va inte lika kul... hihi...

Snart dags för sängen här!

Go natt!!!

• Kottten
    Småbarnsliv: Usch va hemskt med krock! Skönt att de mår bra iaf! Klokt att gå till vc o få det dokumenterat! Gjorde vi med vår tös när de blev påkörda oxå. Inte för att det blev nåt men för säkerhets skull. O det känns mycket tryggare!!
  • Miidori
    kootttten: VAd skönt för dig! låter ju underbart! Massa kramar!!
  • Kottten
    miidori: Ja de e super!!! Svävar som på moln idag! Önskar jag kunde få behålla den här känslan resten av livet!!!! Och dela med mig!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping