god kväll!
är bara inne och uppdaterar mig lite
, det händer ju litegrann på den här sidan som sagt
Mammsing: vi har varit hos läkaren med Loke och hans kolik, fick ett receptbelagt läkemedel med ett myyycket långt och svårt namn, kan bara uttala det om jag verkligen koncentrerar mig, det hjälper faktiskt jättebra, skrikperioderna har kortats ner från ca 9-13 timmar/dygn till 2-4 timmar/dygn nu så vi är supernöjda, nu känns det helt ok, vi fixar 2-4 timmar, det känns hållbart till skillnad mot tidigare
Miidori: tänk att du var en sån musiktalang! jättefin text juh!
Springsteen: känner också igen det du skriver, är stel som en pinne när jag suttit ett tag och ska resa mig upp, går framåtböjd och staplar lite lätt som en gammal dam
, ingen aning om vad det kan bero på
appropå viktminskning och komma i sina gamla byxor så går jag fortfarande med mina urfula och tråkiga mammabyxor än, trots att jag tappat 13 av mina 15 graviditetskilon nu, visst, jag kommer nog i mina vanliga byxor men då får jag riktigt anstränga mig
sen har jag ju ett antal kilon kvar från graviditeten med Lukas då jag gick upp nästan 25 kilo hehe, så jag har några kilon jag vill tappa innan sommaren, en sisådär 15-20 kilo, känns liiiite orealistiskt faktiskt