• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

ohooo ska bara säga att jag precis invigde denna gubben nyss hihihi..Aldrig använt deninnan hihi!...LOL!

• tokfiorna

Hallabalooo!!! Måste nog sjunga upp till nästa veckaFörvånad Jättekul idag men huuur fort går inte 1,5 timme? Så "sköjsit"att träffa er alla igen, alla de små verkade ju så jämngamla på sången, kuul. Så fick man se Tindras gaddar oxåGlad

• Springsteen

Får nog följa med nästa vecka... ni verkar ju haft jätteskoj

Har lagt ut 2 nya (gamla) bilder på Wilmer som nalle.. ingen som har en bra dikt som passar till dem??? har letat så efter en nalledikt o hittar bara teddybjörnen fredriksson men den passar inte så bra... Ska scrappa korten har jag tänkt

• Miidori

nu har vi varit o shoppat en hoppgunga till Tindra, ska bli spännande sen och se hur hon reagerar på den! ska minsann filma och allting..hihihi

• Kottten

VA?!?!? Semledan i mon??? Hur har ja kunnat missa den då??? Tur att ni finns här. Hur skulle ja överleva utan semla...fniss... ja menar när det är legalt att äta en!!!

Castle: Om det bara hjälper att fylla dig med semlor så budar jag gladeligen över ett gäng sådana till dig så din bebbe kikar ut till dig nu!!!!

Nähä... nu MÅSTE jag ta tag i tvätten... sambon har tvättat o tvättat i nästan två dagar utan att ja behövt lyfta ett finger så ja antar att det är mitt jobb att ta hand om den nu... O de vore ju helt perfekt att passa på nu medan han e iväg o tränar. så blir han glad när han kommer hem... hihi... Kanske man kan få sig en puss...

• Thullan

Jag hoppas jag är kry imon till fikat. Har nässpray o alvedon här som jag "proppar" mig med. Jag står vid Ica imon kl.13 om jag är kry o om det inte är sol.
    Skönt det är att kunna hänga med här igen. Tur ni inte hade glömt mig
    Castle: Din bebis är sååå envis visst, bor bra där i magen.
    Kram

• Småbarnsliv

Hej Flickor..

Inskrivningen gick bra, lite gnäll på vikten, men nu är det inbokat för Ul & så ska jag dit i vecka 18, den 18/4 på kontroll av vikt så jag inte skenar iväg..*grrr* Kärring*

Idag har Sambon & sonen krockat, bilen är paj, den ska in om ca 2 veckor... kommer att kosta minst 6500:- HURRA...........Gråter

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Miidori
    Småbarnsliv: Jag fattar inte varför dom håller på att klaga på vikten när man är gravid....Stackars er som får sånna utgifter på bilen :/..inte kul att dom krockade heller..usch vad traumatiskt!

Jag har bestämt mig för att inte gå runt munksjön i morgon!..Jag står vid Ica vid 13.00 i morgon, så får vi se vilka som står där då :P..Tycker det räcker med promenaden ner och hem..
  • Springsteen
    Småbarnsliv: jag hade likadant ska bli så kul att få komma på efterkontroll.. o vill hon inte väga mig så ska jag be om det (krävA) så hon får se att jag har gått ner allt.. men hon var ganska snäll oklagade inte på de men hon hade koll.. Fast de är ju bra oxå att de gör lite extra koller... De är ju ökade risker med övervikt.. o då är det ju ganska skönt att de kollar lite extra... alla extrakoller ser jag som bra.. Fast de försökte även få mig till dietist.. men de lyckades de inte med

I morron ska jag till BVC vid 13 och de skulle även ha extra mammakoll.. så de skulle ta lite längre tid.. men om de inte drar ut allt för länge så kommer jag och Dzenita.. jag bor ju nästan vid malmborgs.. men vi kommer lite sent i så fall... går ni nån annanstans så fikar vi själva De har ju väldigt goda semlor på malmborgs

Testade o sätta på mig foglossningsbältet igen.. o de var såååå skönt... får väl bli att börja använda de igen....
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping