• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

ah okey, men jag står vid ica i alla fall..hehe :D...snart ska man äta lite kvällsmat och dricka The :D..Hoppas att alla haft en bra helg och så!!

Ska bli så kul med babysången imån :D...KRAMA!

• Tintan

Halloj

Här har det vart en bra helg

Igår flyttade vi en massa, så nu börjar det bli tomt här hemma.
    Idag har jag vart med tjejerna uppe på mitt jobb och fikat på fm, och sen har vi bara slappat hela dagen, det har vart så underbart skönt.

Usch imorgon ska jag till bm på efterkontroll och sätta in spiral...inget jag ser framemot kan jag lova fy fy fy......men ett måste för här ska det inte bli fler barn nu på ett bra tag iallafall Flörtmen 1000:- bara för det......

Nej nu ska jag ta och bada mina små tjejer här tänkte jag

Kram på er allihopa

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • MELIM

Hallå alla!

Måste bara få berätta, för jag är så glad!

Jag vägde mig idag, och av de 20 kg jag gick upp under graviditeten har jag nu gått ned mer än 15, på 12 dar!!!

Trodde att minst hälften skulle sitta kvar. I morgon ska jag prova mina jeans. Förväntar mig inte att kunna knäppa dem, är fortfarande svullen efter snittet, men med sånt där "bellybutton" borde de kunna gå o använda.

Abbe-killen äter som en liten häst, och mjölk har jag i överflöd. Det vet jag för att jag skulle testa hur lätt det skulle vara att mjölka ur och råkade spruta stackars sonen rätt i ögat .

• Thullan

Hej!
    Fan vad förkyld jag är, är så dassig. Hoppas jag blir bättre tills imon, vill gå på babysång för Wilmas skull inte kul för henne att ha en sjuk mamma.
    Annars får jag hoppa imon o hänga på på tisdag men jag hör av mig om jag inte hänger på imon.
    Fan va glad jag är att kunna sitta här med er.
    Kram

• therese o ebba

Thullan: Det är såå roligt att ha dig tillbaka här! Hoppas verkligen du blir bättre tills imorgon.

Miidori: Åh, vilken fin låt! Vad duktig du är!!

Har varit på A6 nästan hela dan idag, massor med folk, blää. Fick i alla fall tag på det vi behövde plus lite till (så klart). Köpte en vit pälsmössa och "skor" till Ebba som hon ska ha när vi åker till Sälen, hon såg ut som en liten isbjörn med mössan på sig.

Ha en bra kväll alla

Mamma till Ebba 061011
  • Thullan

therese o ebba: tack. kul att shoppa, det vill jag oxå göra. få se vad man hitta på till helgen o handla.

• therese o ebba

Kom precis på en sak. Kanske bangar på promenaden på tisdag och går direkt på fikat. Har lovat en kompis att hjälpa henne köra lite grejer till hennes nya lägenhet på förmiddan.

Mamma till Ebba 061011
  • Angeelica83

go kväll...

miidori.. vilken fin text... du är ju duktig ju.. jag skulle aldrig kuna knopa i hop nått sånt..Fundersam
    då skulle jag få sitta i evegheter...

åhh va kul me lite sång imon.. ser fram emot de...

ha en bra kväll.. nu ska vi glo på film...

ses imorgon...

kram kram

• Gravisen

hej!
    fin text miidori 

thullan:  krya på dig  hoppas du blir bra snart 

nu ska ja o willy hoppa i badet o mysa lite 

kram på er

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping