• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Hej!
    ÅHHHH va surt det är att vara sjuk, jag är så RASTLÖS!!!
    Stackars Wilma som har en sjuk mamma, säger bara det att vara rädda om era karlar för det är inte lätt att vara själv i dessa lägen. Hade velat att Mattias skulle varit hemma men han kan inte denna veckan så typiskt.
    Kram

• Miidori

Vad roligt det var på sången idag ser verkligen ifram emot detta nästa vecka med!..Tokfiorna berättade att dom har mammabrn gympa på torsdagar med, så tänkte faktiskt gå på det :D:D..Nån mer som vill anta utmaningen o följa med?..

Angående promenaden imorgon! Vi sa det på babysången, att är det minus grader och är kallt, så går vi itne runt munksjön..Men är det däremot stråååålande solväder(vilket jag absolut har svårt att tro)..Så går vi runt munkan..Men i alla fall! Ifall det nu blir minusgrader och kallt, så ska vi som bor på torpa promenera ihop till malmborgs..Så alla som vill ta följe från Ica imorgon, Vid 13.00 möts vi där!

Therese o Ebba: Jag gillar inte sånt heller man blir ju så jääävla arg!

• Angeelica83

halloj....

Tack för en trevlig sång stund idag...Glad

Jag har lagt in lite bilder från idag på bebis gänget om någon vill se.. de är bara de i min adress bok som kan se så säg till om jag glömt någon...

kram kram

• Castle

Hoppas ni haft det trevligt på babysången!

Här är det lugnt... (hur många gånger har jag skrivit det nu igentligen?!)
    De har retat tappen lite idag så nu hoppas vi att det gör någon nytta. Den var mogen iallfall, men hade inte blivit så mycket kortare, fast den var väldigt töjbar sa de)
    JA ja... har ny tid på onsdag nu, men de trodde att jag nog skulle komma tidigare . DEt hoppas jag med, ett semlebarn i morgon skulle väl inte vara helt fel...

Hejsvejs!

• Miidori

ojj är det semeldagaen imorgon? OHOOOO SEMLOR!!...

Castle: Neeh vilken envis bebbe du har..Vräk h*n från magen nu!...Nu får ju h*n dyka upp snart!..Går ju som på nålar här juh!

• Miidori

angelicca83: Du är la snabb om någon!!Lägger in korten med raaajsser fart! OCh bra vad dom med!..Du är ju bra på att ta kort! KRAM

• Castle

JA imorgon är det semeldagen... om jag äter tillräckligt många så kanske bebisen pressas ut... får försöka med det tror jag

• Miidori

ja castle du får försöka med det tycker jag allt :D

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping