• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Thullan tack detsamma

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Hej alla!!!

Kotten: Stackare! usch jag vågade inte prova min byxor förrän ett par mån, allt sätter ju sig i mitten med Men jag gick inte upp lika mycket denna gången som med sonen. Då var det 25 kg som jag gick upp jämfört med 14 nu med Molly. Ska in o läsa din berättelse med!!!

Miidori: Hur mår TIndra? Molly hostar mycket så vi får ta det lungt nu i veckan. Sonen lär väl bli uttråkad men det är för deras skull. Molly fick sånt hostanfall innan så hon kräktes, jag blev såååå rädd. Ringde sjukvården, men eftersom hon är bättre, ingen feber och äter bra så skulle vi vara lugna tyckte hon. Man blir ju så skraj när de mår dåligt. Fy jag hatar baciller!!!

Thullan: Hur går det med Wilma? Hoppas hon mår bättre idag!!!Kul o se dig!!!

Gravisen: Låter som ni haft det super!!! Ja när de små har nåt att göra så kan de minsann vara uppe lite längre. Kan man ju offra ibland!

Själv har vi tagit det lungt idag. Skön helg med inget planerat det behövs ibland!!!

Ställde in sången imorrn, så jag tog bort oss från listan. Men nästnästa vecka hänger jag på fika med eller utan min söta son. Annars så kommer jag på tjejkvällen, har ju inte träffat alla innan men hoppas att man tar igen lite då ifall ifall man inte kan komma på fikan den veckan heller. Jag är ganska babblig av mig o inte blyg hehe.

Nu sitter Zack o hejjar på sambon som spelar tvspel, tråkigt! Molly leker med sitt kära gym!

Kram kram på er alla!!!

• Thullan

Pärlan: Wilma mår sådär men förkylning får man väl dras med ett tag. Hon är pigg i övrigt men näsan rinner, är väl mer tänder på g. Hur mår Molly?
    Kram

• Pärlan81

Thullan: Ja det brukar ju hålla i sig lite. Usch ja. Hur många tänder har din lilla? Molly verkar inte ha några på g. Molly mår bättre men hostan är ju hemsk! KOmmer hostanfall så då är det jobbigt för mig som mamma med. Men det är åt rätt håll!!! Det är ju skönt!

Kram

• Kottten

Nu har ja skickat tjejerna till pappa sin... så lugn o ro här nu mao...

E de nån av er som drabbats av foglossning efter fl? Jag har ju varit förskonad från allt sånt hela graven men nu sitter jag här med värk i höfterna så ja tror ja håller på att lbi tokig! Jag funderar starkt på att säga upp mitt avtal med hormonerna nu!!!

Funderade på en anna sak oxå. Jag som inte hunnit träffa alla än har lite svårt att hålla reda på alla människor, alltså nick här, namn i verkligenheten vems barn som heter vad osv osv. Skulle vi inte kunna lägga till en sån lista i listtråden? Eller är det nån som tycker det blir för mycket info för allmänheten??

• Pärlan81

Med sonen hade jag foglossning upp till han var året. Hade jättemycket med honom när jag väntade han. Det kan tydlige hålla i sig. Man kan vända sig till sin barnmorska så man får sjukgymnastik. Men det lugnade sig på mig. Har lite nu då o då med.

• Kottten
    Pärlan: NEJ!!!! det va ju det ja inte ville höra... Flört Jag som längtat så efter att kunna gå på promenad igen! Gjorde ju det i torsdag men fick ångra det bittert... Jag får helt enkelt hålla tummarna att det går över fort!
  • Småbarnsliv

Kotten... Jag har foglossning även när jag inte är gravid.. Känner av det när det är kallt, eller ja när jag har gått länge & så... Och sedan så hade tidningen skrivit att Simon var en hon & att hon vägde något annat med mera, ringde dit & de ändrade hela annonsen & satte ut den igen...  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Tintan

Kottten och alla andra
    jag har gjort en namntråd där de som vill kan skriva sina nick,rediga namn och namnen på barnet/barnen Kram Martina
    listan ligger i listtråden

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kottten
    Småbarnsliv: Gjorde de det utan att knorra? Jag bara räknar med att de ber om ursäkt och sätter in annonsen igen! Nog för att det är gratis men det ska ju vara rätt!! Så du menar alltså att du alltid dras med lite foglossning? usch då!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping