Hej alla!!!
Kotten: Stackare! usch jag vågade inte prova min byxor förrän ett par mån, allt sätter ju sig i mitten med
Men jag gick inte upp lika mycket denna gången som med sonen. Då var det 25 kg som jag gick upp jämfört med 14 nu med Molly. Ska in o läsa din berättelse med!!!
Miidori: Hur mår TIndra? Molly hostar mycket så vi får ta det lungt nu i veckan. Sonen lär väl bli uttråkad men det är för deras skull. Molly fick sånt hostanfall innan så hon kräktes, jag blev såååå rädd. Ringde sjukvården, men eftersom hon är bättre, ingen feber och äter bra så skulle vi vara lugna tyckte hon. Man blir ju så skraj när de mår dåligt. Fy jag hatar baciller!!!
Thullan: Hur går det med Wilma? Hoppas hon mår bättre idag!!!Kul o se dig!!!
Gravisen: Låter som ni haft det super!!! Ja när de små har nåt att göra så kan de minsann vara uppe lite längre. Kan man ju offra ibland!
Själv har vi tagit det lungt idag. Skön helg med inget planerat det behövs ibland!!!
Ställde in sången imorrn, så jag tog bort oss från listan. Men nästnästa vecka hänger jag på fika med eller utan min söta son. Annars så kommer jag på tjejkvällen, har ju inte träffat alla innan men hoppas att man tar igen lite då ifall ifall man inte kan komma på fikan den veckan heller. Jag är ganska babblig av mig o inte blyg hehe.
Nu sitter Zack o hejjar på sambon som spelar tvspel, tråkigt! Molly leker med sitt kära gym!
Kram kram på er alla!!!