• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Hej på er allihopa

Verkar som ni har haft en trevlig dag.

Småbarnsliv: Vad hemskt med krocken,familjen mår bra? Vilken otrevlig BM, visst bra att man kollar upp det, med sonen gick jag upp 30kg men hon sa aldrig nåt,denna gången med twinsen gick jag upp 14kg så skönt.

Thullan: Stackare sjuk och allt...skickar en krya på dig kram.

Tokfiorna:Kul att du hade det bra i storstaden...fins ju en hel del annat utbud än jönköping.

Miidori: Kul med hoppgunga kommer hon nog att gilla.

Här har det vart full rulle idag, har haft en kompis och hennes 2 barn här nu hela efm så skoj verkligen....
    sen avr vi borta i lägenheten och på onsdag är hela undervåningen renoverad och klar, så kan vi ju börja fixa lite...övervåningen hinner nog inte bli helt klart till vi flyttar in på lördag,men oj vad jag längtar nu.

Kramis alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen

Nu ringde han.. vi fick inte huset.. men han tipsa om ett annat... så har mailat till han som har det!!!! hade ju vart perfekt..

• Pärlan81

Så skoj att ni haft så kul! Tyvärr lär det inte bli nån sång för min del. Jag är ju 2 barnsmamma o då får jag gå häruppe om jag ska kunna.

Men fika blir det nästa vecka, måste fråga miidori, är det ok om sonen hänger på hem till dig om jag inte får barnvakt?

Kramelikram på er!

• Miidori

Pärlan visst är det okey :D..Men måste bara varna..Hos oss finns tyvärr inga leksaker, inte barnsäkert ens :/..Men det finns en liten lekplats utanför, som är inhägnad av ett staket..

• Pärlan81

miidori: Det fixar jag, jag tar med mig så han har att göra en stund hihi. Kram

• Pärlan81

Ps: Jag håller koll på han, Molly går ju ingenstans heller som tur är Sen kommer han nog vara så gla i alla små där! Han är så snäll o omtänksam mot barn!

• therese o ebba

Heej tjejer!

Jättetrevligt på babysången idag!

Blev lite stressigt efter sången, skulle vara på banken halv fem och var tvungen att lämna Ebba till svärmor innan, så vi kom en kvart för sent till banken (oops). Men nu är det klart med vårat huslån, så skönt! Efteråt åkte jag och Jimmy till En italienare och en grek och käkade (mm, vad gott!). Men vad man kan sakna en liten skitunge bara man är borta tre timmar!!

Nu ska Ebba få gröt! Ha en bra kväll på er så ses vi imorgon på fikat!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Glömde en grej innan! Kommer ni förbi och plockar upp mig imorgon, ni som ska till Malmborgs? Vore ju jättegulligt av er så jag slipper gå den långa vägen alldeles själv Flört.

Mamma till EbbaBebban
  • Miidori

jajmen vi kommer förbi dig vid kl 13.10 då tror jag allt :D:D..vi går vid 13.00 från ica!

• Gravisen

hej hej på er!!!

tyvärr får jag hoppa över fikan i morgon..ska upp till nässjö i morgon o fixa pappren så vi får gemensam vårdnad attans me sååå synd 

Miidori:  jag får la ha med mig Lowa me va??? o då kan ju min o pätlans pojk  leka me varann ju....

Tintan:  ska me sätta in hormonspiral  men tänkte på det du sa..kan man avbetala den  ????  hade jag ingen aning om...

idag fick Willy sin första spruta  stackarn, han bidde så ledsen....
    nu väger han 6330  en stor kille 

kram på er o hoppas ni får det så trevligt i morgon..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping