• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • 20120508

hello!

kul att träffa er igen Undrar vad dom tänkte när vi möblerade om hela fiket,hehehe.. Kände mig lite taskig när jag bara gick och lät er fixa det..sorry allihopa men Ronja var SÅÅÅ trött så vi var tvungna att gå..Man såg henne inte när hon låg i den nya overallen den var ju jätte stor...

Längtar tills nästa gång
    Nu ska Ronja äta lite! ha det bra.

• Angeelica83

Halloj halloj..Glad

Nu ligger de nya bilder från fikat idag....
    Tack alla för en kalas kul fika stund som alltid

Miidori: sorry att ja inte sa hejdå innan fick lite panik när tessan sa att klockan va halv 5 och bilen stod ju änna på torpa och lillan skulle ha gröt vid 5... hoppas du inte tog illa uppLedsen

Nu kommer killen hem me lite mat.. mmmm va gött har bara ätit en semla o en fralla idag... kurrr kurr

Ha en bra kväll...

Kram Angeelica o Tifa

• Miidori
    Angelicca: Neeej då det är bara lungt!..inga problem alls...Måste kolla på bilderna då!! KRAM

Misanmi: Ingen fara ingen tog illa upp! Förstår verkligen..!...

Nu ska jag grejja med alla bilder här! ha det så bra! KRAM
  • Småbarnsliv

Hej Flickor..
    I morse ringde de ifrån Holmgrens vid 07.50 & väckte mig & barnen..*grrr* Bara för att tala om att japp de löser in bilen.. Åkte runt & kollade på en massa bilar idag, fick i eftermiddags (efter lite tjat) besked ifrån LF att vi skulle få 27000:- - självrisken på 5000 så jag 22000:-
    HIttade en Volvo v40 röd på Nyberg för 46000:- vilket kalas köp...
    Men det lånet vi lade om i Januari för att sänka månadskostnaden känns som ogjord...
    Får den nya på fredag

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Springsteen
    Castle... nu måste de väl ändå vara på G HÅller tummarna...

smårbarnsliv... skönt att de löste sig med bilen...

Lika trevligt med fika denna gång... Ska vi byta dag nästa vecka så de som inte kan tisd oxå kan komma??? Jag kan i o för sig tänka mig att fika 2ggr Semlor går alltid ner
  • therese o ebba

Heej alla!

Tack för mycket trevlig fika idag! Blev ju en riktig heldag med lite shopping efteråt också, hehe.

Nu håller jag på att packa för fullt. Tack Madde, för du kollade upp det där med flaskvärmare! Får väl åka förbi 1klass imorn då kanske...

Jag lär väl missa en hel del här om jag ska vara borta ända till söndag. Cissie, du får hålla mig uppdaterad över sms!

Castle: Hoppas verkligen att det är på gång nu. Lycka till!!

Får nog kika in en gång till senare ikväll.

Kram

Mamma till EbbaBebban
  • Miidori
    Therese o Ebba: Det kan du lungt räkna med!!..Du får hålla mig uppdaterad över hur det går där uppe i kylan o med skidor och hela baletten! Annars kommer jag oroa mig gärnet över er!!

Småbarnsliv: Vad roligt med en ny bil, men mindre kul med det där lånet :/..Men men..Nu får ni i alla fall en ny bil inte fel det inte!

Blondie68: Jaaa duuuh!..har inte en aning...Jag tycker alltid att det är svårt det där..Antingen byltar man på med för mycket, så svetten bara rinner på dom, eller för lite...Så svårt att veta ungefär hur mycket..Särskilt svårt är det nog när vi ska vara ute en hel dag...Men hoppas du löser det!

Pärlan: Vad jobbigt för Molly :/..inte alls roligt..Hoppas att hon blir bättre snart i alla fall!Skönt att hon inte var slö i alla fall!!

Castle: Nu måste det ju ändå vara på gång..Eftersom du haft SD med..Jag tror starkt på att du får inatt eller i morgon i alla fall!! håller tummarna för dig!!

Jag längtar med till våren VÄRME!! Orkar inte heller med denna kylan..! Blir det kallare och mer snö då går jag i ide ...haha! KRAM
  • Kottten

Har kikat på bilder nu igen... å ja blir såååå sugen!!!! Kanske nästa jämna vecka... Då har Melvin hunnit bli 3 veckor... då kan ja nog inte vänta längre... hihi... O jämna veckor kommer passa mig bäst för då är de stora tjejerna hos sin pappa så då har ja inga tider heller!!!

Idag var vi inne på bb igen för läkarundersökning. Melvin har inte börjat öka i vikt ännu Fast de går ju ingen nöd på honom direkt. Han e ju pigg o glad o är absolut inte missnöjd på något sätt! Utan troligtvis bara lat!!! Han ligger vid bröstet o äter ca 5 minuter innan han somnar igen... hopplöst! Vi försöker bryta med blöjbyte o lite "lek" för att han ska vakna till men han somnar nästan lika fort vid bröstet igen den lille latmasken... hihi...
    Så nu ska vi försöka "tvinga" honom att äta lite mer... hihi... inget lätt jobb är man har en trött liten kille som bara vill sova...

Och det blev semla här idag! Guuu va gott det är! Kan nog tänka mig att äta en i mon igen... hhihi... jag som egentligen ska tänka mig för...

Trevlig kväll allihop!!!!

• Springsteen

tessan : kom inte hem med brytna ben

• Miidori
    Kottten: Ja det vore ju jätte kul ifall du kom med på någon fika! Men du måste ju känna dej redo innan, kommit in i rutiner och allt det där..Men du har ju 2 barn sen innan i och för sig, så du har ju varit med innan med ...jobbigt att Melvin inte ökat i vikt, men det kommer nog!..MUMS åt semla idag med..ÄR ju så smarrigt
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping