Therese o Ebba: Det kan du lungt räkna med!!..Du får hålla mig uppdaterad över hur det går där uppe i kylan o med skidor och hela baletten! Annars kommer jag oroa mig gärnet över er!!
Småbarnsliv: Vad roligt med en ny bil, men mindre kul med det där lånet :/..Men men..Nu får ni i alla fall en ny bil

inte fel det inte!
Blondie68: Jaaa duuuh!..har inte en aning...Jag tycker alltid att det är svårt det där..Antingen byltar man på med för mycket, så svetten bara rinner på dom, eller för lite...Så svårt att veta ungefär hur mycket..Särskilt svårt är det nog när vi ska vara ute en hel dag...Men hoppas du löser det!
Pärlan: Vad jobbigt för Molly :/..inte alls roligt..Hoppas att hon blir bättre snart i alla fall!Skönt att hon inte var slö i alla fall!!
Castle: Nu måste det ju ändå vara på gång..Eftersom du haft SD med..Jag tror starkt på att du får inatt eller i morgon i alla fall!! håller tummarna för dig!!
Jag längtar med till våren VÄRME!! Orkar inte heller med denna kylan..! Blir det kallare och mer snö då går jag i ide

...haha! KRAM