• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    Småbarnsliv: Visst e de trist me såna där kostnader... Men som miidori säger: Ni får en ny bil iaf!!!

Vår ja! Va underbart härligt! Men hörde på radion idag att mer snö är på väg... suck. Iofs skulle de drabba skåne/halland mest men det brukar innebära att vi får en hel del oxå... tyvärr!
  • Kottten
    Miidori: Jaaa! Jag vill så hemskt gärna träffa alla!! Börjar kännas lite fånigt att bara sitta här o prata utan att egentligen ha en aning om vilka ni är! Men om allt bara flyter på så satsar vi på att komma på en fika v 10. Så då får ni bara ställa upp!!!
  • Miidori
    Kotten : Jajemen :D:D det vet duuuh ...hihih!!
  • Kottten
    miidori: Ja kanske bara e lite rädd att ni ska tröttna på mitt tjöt innan ja ens hunnit ta mig till jkpg... hihi...
  • Miidori
    Kottten: Neeej dåå!! Jag älskar ditt tjöööt ..alltid lika kul o läsa det du skrivit, och alla ni andra med förståss!! KRAM
  • Kottten
    miidori: nu finns det skriftligt!! kan alltid användas emot dig... hehe... du kommer att ångra det uttalandet en vacker dag...

Förresten alla ni här!!! Hur många av er är det som bloggar reglebundet här på fl? Skulle mer än gärna lägga till er i mina favoriter o läsa lite. Ett sätt att lära känna er lite bättre eftersom ja inte kan va me lika ofta som er som bor i jkpg. Sen tycker ja de e kul att läsa oxå!!!!!
  • Pärlan81

God kväll alla!

Kikade på angeelicas bilder från fikat, ni ser ut att ha det mysigt! Ska bli kul att träffa er nästa vecka!

Hoppas mina gryn är pigga o så då!

Nu ropar Molly högt på mig! Bäst att ta henne o avlasta en vyssjande sambo!

Kram på er alla!!!

• therese o ebba

Springsteen: Ska försöka komma hem "hel" Skrattande...

Blir så himlans trött!! Satte igång två maskiner tvätt innan med en hel del kläder som vi behöver tills vi åker imorn. När jag skulle ner till tvättstugan för en stund sen och hänga upp allt så hittade jag inte mina nycklar!! Antingen låste jag in dom i tvättstugan innan eller så har sambon fått med sig dom när han åkte o tränade, grrr. Måste ju hänga upp det så det hinner torka och han är inte hemma än på nån timme. Trött man kan bli!!

Hoppas alla har en trevlig kväll!

Mamma till EbbaBebban
  • Miidori

Tessan: FASEN vad jobbigt!! KAn du inte ringa på nån granne då? och be dom öppna!

• Miidori

Nu ska jag snart se desperate housewifes! yeah yeah! ska fika till bilderna efter det!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping