• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Hejsasvejsan! Va mysigt ni har haft det, suttit och smaskat semlorRäcka ut tungan
    Så synd att jag inte kom med men vi var så sugna på denna bil...som var alldeles för dyr för det skick den var iLedsen Men fler fika tillfällen lär det ju bli..Vad shoppade ni tjejer??(nyfiken)
    Tessan: Låter som som att det kunde varit jaFlört(det med nycklarna) Har det så sketasköj nu och hoppas ni får ett par sådana där riktigt soliga vinterdagar och om ni kör så va otroligt försiktiga, de varnar ju för halka.
    Miidori: NEEEEJ inte gå i ide..hur ska det då gå för tråden??? Va??? Nä vi får vara glada att det är ett tag kvar för vi måste ju hinna trimmas till beach 07, eller hur?

• MN72

Halloj tjejer!
    Nu bor jag snart i en flyttkartong tror jag. Släkten turas om att hjälpa oss med städning och packning. Målaren fixar med tapeter och ny färg i badrummet i nya lägenheten och om inte vaktmästare strular till det med hämtning av nyckel så kan vi nog börja flytta på torsdag eller fredag. Ska bli så skönt att få det överstökat.

Jag åker fram och tillbaka till sjukhuset och får såret omlagt varje dag. Idag har de spolat ur och tagit bort dränaget, så nu kan det börja läka ihop .

I söndags hämtade jag ut tabletter som ska stoppa mjölkproduktionen. Hade bestämt mig för att sluta. Sen när jag skulle ta dem började jag stortjuta. Kunde bara inte ta dem. Trots allt strul så vill jag fortfarande amma. Jag är tokig jag vet, men jag mår helt enkelt bättre av att amma än av att sluta.

• Mammsing

Kottten, han tycker nog det är för mysigt att känna kroppsväremn, varför äta då när jag kan mysa Hoppas att han blir lite glupskare snart.

Småbarnsliv, skönt att ni hittat en annan bil. Vet inte vad jag skulle göra utan mitt stora åbäke.

MN72, du är inte tokig bara helt fantastisk. Jag blir stum av beundran. Inte mycket som får mig att tystna annars Skönt att du har fått ut allt var och att det kan läka ihop.

Ha de så bra alla.

• Mammsing

Kottten, han tycker nog det är för mysigt att känna kroppsväremn, varför äta då när jag kan mysa Hoppas att han blir lite glupskare snart.

Småbarnsliv, skönt att ni hittat en annan bil. Vet inte vad jag skulle göra utan mitt stora åbäke.

MN72, du är inte tokig bara helt fantastisk. Jag blir stum av beundran. Inte mycket som får mig att tystna annars Skönt att du har fått ut allt var och att det kan läka ihop.

Ha de så bra alla.

• Mammsing

Oj då, var visst lite tung på tangenten

• Blondie 68

Wooow va det snöar. Jag har nu varit ute å halkat i snön med bilen. Guud så göööööör sköj det e. Som tur va så var jag ensam i bilen. Som jag tjöööt.
    Var tvungen att posta alla dop inbjudningar. Jisses datumet kommer närmare å närnare. Så mkt det e att tänka på. Tårtår som skall beställas, en kantor som skall plinga på orgel jisses va ??
    Allt för att tösen skall få ett namn. Hihihi Men det e kul iaf.
    15 st kort blev det till slut.. Blev chockat när jag skulle köpa frimärken. 6 spänn kostar ett frimärke. Vart går alla pengarna tro från ett porto ???
    Men men men va gör man inte för släkt å vänner. Hoppas tösen uppskattar allt arbete man lägger ner.

Vad tyckte ni om den nya serien på 3:an ?? Standoff heter den visst..

• Miidori

Det roliga är att det finns sådana som är ute efter att man ska bli typ upprörd..men jag tycker det är så skrattretande..Nån som gör så kan ju absolut inte ha något liv..Snacka om omoget..Hur kan man sjunka så lågt..Man är ju inte äldre än man gör sig..Hej hej dagis!...WWJD?

• tokfiorna

What? Nu blir vi nyfikna..Tack för tipset i gästbokenFlört

• Kottten
    MN: Jag är grymt imponerad av dig! Jag hade bara gett upp allt för länge sen! Du är helt fantastisk som inte ger upp!! Stå på dig o massa kramar!!!!! >--- ---<

Nu har jag nog missat nåt spännande nånstans tror ja... Någon som vill förklara för mig som lider av amningshjärna??
  • Tintan

Hej tjejer

Miidori: jag anar nog vad din besvikelse grundar sig i....och jag håller med dig.

Har inte skrivit nåt idag knappt, men tiden räcker inte till...sen kommer jag ju inte ha nåt internet heller efter den 23/2 så ni vet detta,är det fika träffar får ni gärna sms:a skulle bli så glad då.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping