• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

ja det är ju det gamla vanliga!..haha!

• Miidori

Tokfiorna: Fixa msn nu då..ska la se ifall jag kan fixa in min musik!så du får höra!

• tokfiorna

Oki!!! Nu ska vi försöka komma i bingen, blir ju alltid så sent hur man än gör, vi hörs imorgon alla, kramis från oss..

• Kottten
    Tintan: Att va utan internet vet ja precis hur de e!! För mig försvann halva mitt umgänge under den perioden Såååå tråkigt! Bara att hoppas ni blir uppkopplade liiiite fortare än vad jag blev...(nästan 6 veckor utan internet o telefon!!!!) Fast ni lär väl ha att göra ändå misstänker ja...hihi...

Nhä, nu MÅSTE jag nog väcka den där lille slöfocken! Han har sovit sen 7, o inte ätit sen sex-halvsju o han ska ju som sagt gå upp i vikt lite grann o behöver äta... Men känns inte kul att behöva väcka honom
  • Miidori

GOdnatt tjejjer! Ska ta o kolla på TV lite nu och sen sova! synes i morgon KRAM!!

• Småbarnsliv
    Kotten... De där problemen hade jag med Hanna att hon somnade HELA jäkla tiden, hon gick inte upp något... efter 5 veckor fick jag nog..

Jag uppdaterar min blogg dagligen, men inte här på familjeliv, utan på www.lixenstrand.org.uk

välkomna in & läs
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Tintan

Kottten: ja de sa i början på mars så det hoppas vi ju på, men jag litar aldrig på det.
    Jo tiden går nog ändå *ler*
    Nä visst är det synd att väcka dem, men vad gör man äta måste de ju med.

Natti natti allihopa,ska gosa med mina tjejer nu innan det är dags för dem att sova för natten
    Kramis

• therese o ebba

Hej!

Är inne här nu igen, antar att jag INTE HAR NÅT LIV, hahaha!

Nu har vi packat nästan färdigt och imorgon förmiddag bär det av. Jag kommer sakna er! Ha det så bra allihopa!!

Massor med kramar från Therese o Bebban

Mamma till EbbaBebban
  • therese o ebba

Kommer säkert kika in en sväng imorgon innan vi åker...Skrattande

Godnatt 

Mamma till EbbaBebban
  • Springsteen
    Tessan här har jag inget liv heller *asg* men vi träffas ju så ofta så.... kanske inte behöver vara här inne så ofta...

(flåt... dagisnivå men de sägs ju att man ska ner till samma nivå för att folk ska förstå )

MN: vassego!!!!

Nu ska vi bada lillponken och sen hoppa i säng.... Sovgott allihopa!!!! I morron ska vi till skogen (vaggeryd) o fördriva lite tid

Ni som aldrig kan vara med på fikor pga tiden kanske vill bestämma en tid??? och starta en fika/promenadlista????
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping