• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Godmorgon!

Springsteen: hehe, håller med dig... ha det så kul i skogen idag .

Har ni inte vaknat än eller?!? Det brukar ju vara fullt ös på tråden vid den här tiden!

Jaja, kanske har tid att titta in nån mer gång innan vi drar.

Kram kram

Mamma till EbbaBebban
  • Thullan

MN: Förstår hur du känner dig. Jag var så deppig när jag slutade amma Wilma för 2 veckor sen så jag vet vad du känner.

Tintan: Vi smsa dig om fikat!!

Kram

• Thullan

Tur man kan planera sitt liv så man oxå kan sitta här, trots jag är ensamstående så kan jag sitta här lite stunder varje dag. Ni som har män eller sambos kan ju sitta här eftersom ni delar på ansvaret eller hur?
    Jag sitter hellre vid datorn en stund när Wilma sover än dammsuger för dammsuger jag så vaknar hon ju av det
    Vissa har så svårt att acceptera andra.
    Kram

• Miidori
    Thullan: En del kanske borde ransaka sig själv innan dom öppnar käften helt enkelt ...Tur att man har ett socialt liv, skulle ju absolut inte vara min grej att Isolera mig
  • Tintan

GodMorgon

*ler* Här har ni en till som har lite tid över och såklart tittar in till er alla underbara människor härinne.

Therese & Ebba:
    Hoppas ni får en underbar resa nu.

Thullan: tack vore jättesnällt,även om jag kanske inte har tid nu i början här, peter börjar ju jobba den 5/3 nu med *ler*men nån gång ska jag nog kunna haka på.

Kottten:Så blir det här med, sen sköter vi ju alla bankärenden mm på datan så man är ju beroende av den....men vi anmälde för ett tag sen så hopps att det går undan nu,kommer ju inte ens ha telefon eftersom vi ska ha bredbandstelefoni.

Annars idag så blir det att fortsätta här hemma, imoron ska vi till ikea och köpa lite nytt wieee så skoj.
    Bottenvåningen i lägenheten är renoverad klar idag så nu kan vi börja sätta upp lite hyllor mm.

Kram på er alla som har lite tid över och håller igång denna tråden

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • tokfiorna

Tjo! Nu har min lilla stumpa somnat om igen och vi som var på väg ut, det får bli en kopp till då Tänk va bra vi har det i sverige som har möjlighet att få vara hemma med våra barn så länge, finns ju länder som utvecklingsmässigt ligger något före oss och där man bara får vara hemma någon månad,eller får och får men man får iallafall ingen föräldrapenning, vi får passa på att njuta, har det trots allt väldigt bra..Skrattande Vad ska ni göra idag då tjejer?

• Miidori
    Springsteeen: hahahahhha!!! *ASG * !!

Ja nu har jag också tid över att sitta här!!! Tindra sover! Dessutom är ju min sambo hemma nu också varje dag!...Sen så är ju Tindra så snäll och goo, inga problem med henne inte..Snart ska Tindras mormor komma med, då blir det kaffe och fika igen!hahha *LOL*
  • Castle

Idag blir det ett kort inlägg...
    sedan tar det kanske ett tag innan jag kommer in här igen

Idag har de retat hinnorna och de tycker verkligen att det ska komma igång nu, jag är så redo som jag kan bli!!!!!

Så har det inte satt igång av sig självt i kväll/natt så ska jag till förlossningen imorgon klockan 8 för igångsättning

Äntligen är det dags!

Hoppas bara det inte blir som med Kottten att de skickar hem mig igen för att det är för rörigt / för mycket på förlossningen.

Kram alla godingar!

• Miidori

Tessan: Ha det så bra i fjällen! Och håll mig underättad! MAssa kramar! Kommer sakna dej och Ebba nu! Tindra hälsar Ebba =) Kyss

• Miidori
    Castle: Vad roligt snart har du ju din bebbe! lycka till nu! Tänker på dig! Massa kraaamar!

Tokfiorna: Idag blir det bara lungt...Ska bara vara hemma med familjen och njuuta!Min mamma kommer ju med idag, men men..Vad ska du göra idag då??kram
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping