• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • MN72

Kesso: Tro att boken oxå heter Håll kärleken levande. Borde ju vara samma då.

• tokfiorna

Kesso: Inte en aning..den har inte jag fåttLedsen

• Miidori

nu gör jag taccopaj :D:D...ska ta kort på den med...mums!!

• MN72

Kesso och tokfiorna: Konstigt att inte alla får samma. Jag hade iofs inte fått info om föreläsningen. Kanske är olika beroende på vilken bvc man går till.

Miidori: tacopaj

• Sommartider

Hej hej..hoppas ni alla har det bra..
    Jag var hos ögon läkaren med min Jessica idag..Hon ska få glas ögon.. Hon valde ett par råsa jätte fina på synsam..
    Hälsan spökar för mig lite just nu så jag har inte varit inne så mycket på FL och kollar eran tråd..
    men om någon vill ha med lilla mig på en fika nästa vecka så hänger jag gärna på..
    hej så länge..

• Kesso

MN72: Är boken liten? Jag tror att föreläsningen är annorlunda. Det är mycket bättre att höra och se honom. Han tog när jag hörde honom exempel från sitt liv.

Det var verkligen konstigt att inte alla får den på BVC. Var tgår du och ha fått den? Jag fick en bok som hette Leva med barn.

• Kesso

Jag såg annonsen om föreläsningen i JP och har ej fått någon information från BVC.

• Miidori
    Mammsing: Bra gjort tycker jag! Håller en vän på så, så är det inte en riktig vän i alla fall!! Tycker du gjorde helt rätt!

Tokfiorna: Japp den bilder ska jag fixa till dej! Inga problem..kan maila den! :)
  • Miidori

Kan bara meedela att tacopajen var den gooodaste jag ätit på väldigt länge :D:D

• Miidori

Resan upp För tessan till fjällen gick bra! Ebba sov nästan hela vägen!..Det är minus 10-12 grader där uppe! :)

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping