• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • MN72

Kesso: Boken är nog lite större än en vanlig pocket fast tunn. Vet inte exakt, för den är nerpackad i en flyttlåda.
    Jag går på bvc i Norrahammar. I JP, jaha den har inte jag. Där ser man vad man går miste om.

• Kesso

MIIDORI: Vad gott det lät med tacopaj. Det var ju bra att den var god. Är det hemligt recept? Annars kan du väl dela med dig.

• tokfiorna

Miidori: TACK gullunge..hälsa Tessan, skönt att det gick bra.
    Kesso: Såg även jag i jp, har inte varit någon info om det på bvc..hej nu loggar jag ut så får jag se om jag kikar in innan läggdags..om inte ,så ha alla en underbar kväll så hörs vi imorgon

• Miidori

Jag kan inte hjälpa det, men jag älskar att laga maat Jag gillar att hitta på egna rätter, och sen testa på massa nytt! Så i övermorgon ska jag göra en Mexikansk Tomat Gratäng..Jag bara älskar den!! Sen älskar jag ju att baka en massa med..Massa GOTT!!

• Miidori
    MN: Det är så roligt att dela recept med varandra, får man testa på en massa nytt juhe ..

Tokfiorna: Nu har jag mailat en del av bilderna du ville ha, och 2 av mina låtar En är en cover..!
  • Kesso

MIIDORI: Tack för receptet! Skrev också ut det direkt. Det är gott när man kan dela med sig av recept. TACK!

Nu loggar jag ut mig för att jag ska gå på föreläsning snart. Kommer kanske tillbaka senare i kväll om jag orkar. Ses annars i morgon. Ha det bra alla i kväll.

KRAM

• MN72

Miidori: Ja visst är det. Man behöver verkligen förnya menyn ibland

• MN72

Här blir det uppvärmd fläsfilégryta och ris ikväll. Väntar bara på att Emil ska somna så att vi får lite matro.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping