• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    MN: Hoppas att ni fick lite matro till middagen!
  • MN72

Miidori: kanske 10 minuter eller så. Emil har varit rätt orolig idag. Vi var på sjukhuset på fm och sen vaknade han när vi kom hem. Efter det har inget funkat riktigt.

• Miidori
    MN: Jobbigt :/..Inte kul när dom blir oroliga och så :/..Du är så stark tycker jag, och jag beundrar verkligen hur du orkar kämpa!!..Inte många som skulle orkat det tror jag! Så en stor bamsekram till dig!
  • Tintan

Hej
    har inte haft en sekund över knappt idag...har flyttstädat kök och badrum idag och packat klart det mesta nu......
    är så trött ikväll så det svider i ögonen, känns som det aldrig blir klart *suck*

Men imorgon ska vi till ikea iallafall och handla lite ska bli skoj att komma hemifrån en dag nu....

nej nu ska jag skura lite dörrar oxå innan jag ska ta kväll här

Kramis

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • MN72

Miidori: Tack! Envishet är en av mina egenskaper. Kan vara både bra och dåligt
    Nu är jag iaf på bättringsvägen. Ska in igen på fredag och de trodde att det blir sista gången. Hoppas!

• Tintan

MN72: tycker med att du är otroligt stark
    Kram på dig

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • MN72

Tintan: Låter skönt att lämna flyttstöket för en stund. Hade glömt hur mycket det är att göra.
    Hoppas att ni hittar lite fina grejer till nya lägenheten oxå

• Miidori

ja att flytta är inte det smidigaste..Det värsta är att man har så mycket Mer än man kan tänka sig hehe...lycka till Tintan  =)

• Springsteen

Hej!!!
    DÅ har man läst igen SEX sidor
    Har haft internetabstinens i dag Vårat trådlösa modem gav upp i natt... IGEN!!! Så nu har vår kära kompis micke varit här o fixat de... det nollställer sig o då funkar inget här!!!!

Mammsing... hon kan ju inte må bra.. men hon behövde alldeles säkert höra det du sa

den där föreläsningen tänkta jag oxå på när jag läste om de.. verkar ju superkul.. men insåg inte att de var sååå snart...

skulle fika me en kompis i morron.. men hon ställde in... undra vad man ska göra då.. är sååå rastlös av att bara sitta hemma en hel dag... sambon måste plugga.. ska lämna in en hemtenta på fred.. Nån som har förslag???

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping