• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

Hej på er!

här har det varit fullt upp i ett par dagar nu så jag har knappt hunnit vara inne...
    men ni skriver ju på som vanligt 

Fy vad kallt dte var ute idag, skulle gå till öppna förskolan o trodde  hela ansiktet skulle frysa sönder 

mammsing: fy vilken jäv.. person att man orkar klaga så på andra..bra att du sa till hon behövde verkligen sig en avhyvling man får la inte bete sig hur som helst....

nää nu får det bli sängen    e såå seg ikväll

kram på er

• tokfiorna

Gravisen: Kul att du är tillbaka..Kesso: Vad tyckte du om föreläsningen? En del tänkvärda saker, ska nog vara snäll ett tagSkrattande Springsteen: Vi pratade om att gå på mammagympan imorgon..men vi har inte tagit upp det mer, hihi..Miidori: Ska vi satsa på nästa vecka? Nej men då ska vi ju till digFlört Hmm, om jag får för mig att gå på gympan på friskis imorgon så skriver jag och ser om någon vill hänga på..

• Kesso

TOKFIORNA: Jo, jag tyckte det var bra. Jag ska tänka mig för nu hur jag säger och beter mig. Vi får vara rädda om varandra. jag kände igen det som han sa. Gjorde inte du det?

• Springsteen
    Tokfiorna... Lät ju superkul.. men har en aning problem med höfterna just nu så jag vågar inte.. de låser sig lixom i vissa lägen o så kan jag inte räta upp mig när jag suttit en stund.. måste tänja ut dem.. har problem att gå på stan men tar gärna en fika före eller efter om ni vill???
  • Miidori

Tokfiorna: Jag tackar och bugar fördet du skrev via sms innan ..hehe..Glaad jag bliir :D hehe=)

• Miidori

hehe..Hoppas ni hade det bra på föreläsningen i alla fall!!..Jag ska nog inte gympa just i morgon, men kanske snart näst nästa Torsdag..hehe...Roligare ifall vi är ett gäng :D

• tokfiorna

Ska vara JÄTTEKALLT imorgon såg ja nu så inte kan man gå ut i blött hår fr friskis...Flört
    Nä kanske skulle ta en semla eller ngt iställetRäcka ut tungan Kan väl höras här imorgon å se om vi kan ta en fika kanske..Kesso: Att man gjorde ja..man tar ju allt för givet.MER KÄRLEK ÅT ALLA Tanken är ju att man ska dela hela livet ihop och då krävs det ju en del uppoffringar från båda.. Nu ska ja krypa ner å mysa..ja BARA mysaOskyldig
    God natt godingar

• Miidori

På grund av ett fel i Telelistan med ett telenummer, så skickade jag ut den rätta till alla nu igen! hehe..

• Kottten

neeeejjjjj!!!!!! inte kallt i mon igen!!! jag vill ju gå på promenad juh!!!! suck!!!  Hur i hela friden ska vi överleva att sitta inne en dag till??? Fast å andra sidan så blir de ju mer tid att sitta här då... hehe...

• Springsteen
    Miidori.. var ju precis på väg att be alla att själva ändra 0 till en 9 i mitt hemnr.. tack tack
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping