• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • MN72

Kesso: Låter som att det var samma som boken. Hade varit kul att gå. Håller oxå med om det där med för lite tid tilsammans. Sen får man inte glömma att man måste ha tid för sig själv oxå. Lätt som mamma att missa det.

Kotten: Wow. Häftigt att få berätta sin historia i tidningen. Hoppas de skriver som du vill.

Nu har vi varit och kollat lite i den nya lägenheten. Hoppades på att kunna börja flytta idag, men målaren var inte riktigt klar. Imorgon blir det iaf.

• Kottten
    Miidori skrev 2007-02-22 18:04:31 följande:
    hahahaha!!! JAG kan lova att jag aldrig kommer sluta att snoka och luska!HAHA!! I LOVE IT! *ASG* Mamma Till Tindra 8/10-06
    miidori: ibland tror ja du har hjärnsläpp JAg fattar ingenting!!!! Men det händer ju rätt ofta...  vill du förklara för en vilsen själ så e de mer än välkommet... hihi...
  • Miidori

hehe det var inget speciellt..Jag ville bara skriva att jag älskar att snoka :D..Är ju som en liten dektetiv..Man kanske skulle skola om sig till något sådant?

Hur har ni alla det här inne annars? Har ni haft en bra dag? kram

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • jomi

Fråga....

Mes smör vad har ni hört om det????
    Har hört så olika!!

Mamma till Wilma 061031
  • Miidori

jag hörde något om att det inte var bra! Att det var något ämne där i som inte är bra för dom små..

• Miidori

Fast min BVC sköterska tyckte jag skulle ge det till tindra när hon var mindre, men Tindra "tålde" inte det..Hon bara spydde..Fast det var utblandat med ersättning i flaskan..

• Kottten

miidori detektiven... hihi... ja kanske inte så dumt... Då vet ja vart ja ska vända mig om ja behöver hjälp nån gång då... haha...

Ang. messmör så har ja oxå hört olika. Men det senaste var nog att det innehåller nåt som inte är bra... å andra sidan har mammor i alla tider gett messmör till barnen... o inte kan det va många som dött av de inte... men jag vet inte vad de nya rapporterna säger förstås...

• Ozzie

Ang. messmör så är det ju mycket annat som också är farligt. Man får kanske väga fördel mot nackdel eller tycka till själv.
    Att testa eller inte...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping